Narutův podzimní trénink
Na poslední chvíli se zkouším připojit Původně jsem plánovala různé experimentální techniky, ale jak se termín blížil, skončila jsem zase u perka a štětečku. Kvalitu se pokusím ještě vylepšit.
Výsledek
Skóre: 9.8, Hlasů: 6
Na poslední chvíli se zkouším připojit Původně jsem plánovala různé experimentální techniky, ale jak se termín blížil, skončila jsem zase u perka a štětečku. Kvalitu se pokusím ještě vylepšit.
Skvelá práca vodovkami (ale na to si už, myslím, odborník ).
Vtipný námet sa vždy cení (škoda len, že som zvyknutá skôr na čítanie zľava doprava a videla som výsledok "pomsty stromu" skôr než začiatok... čo už, asi málo čítam mangu ).
Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.
Díky I když odborník nejsem, na to ty vodovky beru do ruky moc zřídka Jo, mělo mě napadnout tam dát šipečku ve směru čtení.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
I stromy se umějí bránit!!!
Dobře ty poštolko, je vidět tvůj postoj k zeleni a zlým ukecaným blonďákům, kteří narušují jejich životní styl. Jak známe Naruta, tak by na něj mohla padnout skála a stejně by to přežil, takže takový statný stromek přežije úplně v pohodě
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
No jó, asi to přežil... ale snad bude dostatečně poučen a nebude už ubližovat stromečkům Díky!
Akhara: Děkuji
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Tomuhle se asi budu smát ještě dlouho. Jak může být pár obrázků výmluvných.
A navíc je to ještě tak hezky namalovaný.
tohle je tak roztomilé :3 a skvělý nápad
jsem ráda že jsi se taky připojila - a s barvama, ty ti jdou skvěle
kvalita je podle mě ok, kdybych chtěla rýpat, tak řeknu, že zavází jen nějaké cosi v rožku vlevo nahoře
bez problémů uznáno. tady jsem obzvláště zvědavá, co vymyslíš dalšího
EDIT: tak čtu noledin komentář (jsem taky kolikrát slepá jak patrona), a... Poštolko, to bych do tebe teda neřekla
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
To jsem ráda, že se nápad zalíbil Díky za uznání. Přišlo mi, že to trochu mázlé. Což zase není divné, když má obrázek 7 cm na výšku (snaha ušetřit čas na vybarvování). V rožku je klasicky knížka, aby se papír nekroutil
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
A dobře mu tak! Stromy mají lepší věci na práci, než snášet takové bohapusté kratochvíle.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Ale na pětimetrové přerostlé živé ploty by se to hodilo, ne?
Za mě paráda, jsem ráda, že jsi to stihla a dokonce jako minikomixík ! Jen tak dál !
Edit: Teď mi teprve při bližším zkoumání došlo, co jsi mu to provedla, chudáček malej ...
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Původně ho mělo jen zasypat listí, ale pak jsem si řekla - budu zlá! Díky za komentáře vám oběma
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.