Jednou třeba budou jako já...
Téma - Budoucí generace
Končí za tři dny a já vůbec nemám čas! No, budoucí generace je pro mě opravdu oříšek - z Boruta jsem viděla dva díly a úplně mě to přestalo bavit. Takže Boruto, Sarada, nebo Mitsuki vůbec nešli do úvahy. Generace, kterou bych nakreslila by byla když se narodil Naruto. Jenže to už je teď stará generace. A proto přišlo tohle. Jediný nápad, který jsem měla a byla schopna zrealizovat. A nevypadá to nejlíp, ale k zrealizování se mi to nejvíc hodilo. Takže moje obvyklé stínování je jenom "tráva" a zbytek jsou "ostré" stíny. (já tomu tak říkám). Tohle je teda šestý obrázek, který jsem nakreslila (pokud se uzná a ta šance je docela malá), ale ještě namaluji i ten poslední. (Takovýhle mise by mohli být častěji, ale v jiném období )
Výsledek
Skóre: 10.0, Hlasů: 2
třeba se i Zetsu dočká
a kytičky se ti moc povedly
k Zetsuovi - děláš si i náčrtky před lineartem a vybarvením? tady to totiž působí, že spíše ne. Akatsuki plášť vypadá spíše jako prostěradlo než jako oděv na těle. je lepší zkusit nejdříve načrtnout nahou postavu v póze, jakou chceš a až potom ji "obléct" obdobně je to i u ramen - nesedí k hrudníku. na první pohled to nemusí jít poznat, jelikož je odděluje límec, ale pokud dáš límec pryč, hned to jde jasně vidět
každopádně uznáno a těším se na další
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
U Kushiny, Kyuubiho jsem náčrt dělala, ale tady ne. Asi máš jako obvykle pravdu.
Díky
Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle… and wonder if we’ll ever get the chance to kill him.
In space no one can hear you scream. (Alien - trailer)
Sorry, I can't go to hell. I'm all out of vacations days. (Undertale - 2015)
It's not possible. No, it's necessary. (Interstellar - 2014)
Being alive is pretty much a constant stream of embarrassment. (Pod 153, Nier Automata)
A future is not given to you. It is something you must take for yourself. (Pod 042, Nier Automata)
Time wounds all heals (Batim, ch.4)
None of us can live forever, and so we ask those who survive to remember us.
Hold something in your mind and it lives on with you, but forget it and you seal it away forever. That is the only death that matters. (Seer, Hollow Knight)
As long as you do it without regret, I will bear you no hatred." (Brumm, Hollow Knight)
The only person you can’t win against is the one that has nothing to lose.