Vložil noleda, Út, 2017-11-14 23:35 | Ninja už: 4075 dní, Příspěvků: 7477 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj
Víš ty co? Tohle mi příjde úplně ťuťu ***u !
To nic nemění na tom, že by to byla katastrofa. Despotická samovláda nad ostatními vesnicemi, místo listnatých lesů planina s jedním megastromem a zrušené veřejné záchodky ...
Vložil Miesič, St, 2017-11-15 10:31 | Ninja už: 4874 dní, Příspěvků: 993 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka
Určite by to nebolo až tak hrozné... A dosť pochybujem, že by dokázal ovládnuť všetky dediny, pretože ak by sa spojili, potreboval by minimálne rinenngan na ich porazenie... A taktiež by v takej vojnovej mašinérii potreboval minimálne domácu podporu, ktorú by od dreváka a jeho klanu určite nedostal.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Víš ty co? Tohle mi příjde úplně ťuťu ***u !
To nic nemění na tom, že by to byla katastrofa. Despotická samovláda nad ostatními vesnicemi, místo listnatých lesů planina s jedním megastromem a zrušené veřejné záchodky ...
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Určite by to nebolo až tak hrozné... A dosť pochybujem, že by dokázal ovládnuť všetky dediny, pretože ak by sa spojili, potreboval by minimálne rinenngan na ich porazenie... A taktiež by v takej vojnovej mašinérii potreboval minimálne domácu podporu, ktorú by od dreváka a jeho klanu určite nedostal.
Kšá.
Hej tiež som si hovorila, že to Madarovi sluší hentak, ale tiež si myslím, že by to skončilo krutovládou. Krvavou navyše.
Ďakujem za názor
Navštívte stránku Zakázaného ovocia! -->
Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/