Vložil Poštolka, So, 2018-01-27 23:38 | Ninja už: 4398 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů
Líbí se mi, jak jsi ho „osvítil“ Vypadá příjemně zamyšleně, jenom bych mu v této poloze trochu více vysunula bradu dopředu, ale jinak moc hezky vystiženo.
Opět takový smutný kukuč , ale ta technika šrafu a vybarvení je top, stejně jako minimalistické pojetí. Všechny věci okolo, které bys přidal, by odváděly pozornost od výrazu tváře. Palec nahoru , krásný Itík!
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Líbí se mi, jak jsi ho „osvítil“ Vypadá příjemně zamyšleně, jenom bych mu v této poloze trochu více vysunula bradu dopředu, ale jinak moc hezky vystiženo.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Opět takový smutný kukuč , ale ta technika šrafu a vybarvení je top, stejně jako minimalistické pojetí. Všechny věci okolo, které bys přidal, by odváděly pozornost od výrazu tváře. Palec nahoru , krásný Itík!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Dobrý! Jsi mě normálně zmátl, jsem si myslela, že se noleda pustila do vybarvování
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
To vypadá moc dobře Suikene!
''Člověk, který porušuje pravidla, je považován za odpad, ale člověk,
který opustí své přátele, je mnohem horší než odpad.''
(Obito Uchiha)