Vložil noleda, So, 2018-06-02 00:24 | Ninja už: 4075 dní, Příspěvků: 7477 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj
Víš, proč to funguje, i když je to jen pár čar? Je to monumentální. A monumentalita odjakživa lidi fascinuje. Aby bylo dílo monumentální, nemusí být obrovských rozměrů, klidně může mít v reálu 3 cm, to se nevylučuje. Monumentalita spočívá buď ve zjednodušení, nebo - jako tady u tebe - ve výřezu z velikého formátu, prostě si se nebál zaplnit tváří nekompromisně úplně celý prostor. Výborně! Ale chtělo by to příště nejen dokonalou kompozici, ale i dotáhnout vybarvení/stínování. V tomto ohledu je to víc, než slabé. Držím palce!
Vložil Havraní princezna, Po, 2018-05-28 01:07 | Ninja už: 2850 dní, Příspěvků: 458 | Autor je: Odborník na Icha Icha
Mě těchto pár čar naprosto pohltilo. Možná by neškodilo to více vystínovat, ale na druhou stranu, je to takové čisté, prostorné. Nevím, mě se to líbí. Takové hezké zpestření.
Vložil Poštolka, Čt, 2018-05-31 22:18 | Ninja už: 4384 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů
Zajímavý pokus a kompozice, ale přijde mi to docela slabé na to, abychom tu obrázek nechali trvale - jedná se jen o pár čar. Edit: Necháme to tu, kolegům se obrázek líbí
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Víš, proč to funguje, i když je to jen pár čar? Je to monumentální. A monumentalita odjakživa lidi fascinuje. Aby bylo dílo monumentální, nemusí být obrovských rozměrů, klidně může mít v reálu 3 cm, to se nevylučuje. Monumentalita spočívá buď ve zjednodušení, nebo - jako tady u tebe - ve výřezu z velikého formátu, prostě si se nebál zaplnit tváří nekompromisně úplně celý prostor. Výborně! Ale chtělo by to příště nejen dokonalou kompozici, ale i dotáhnout vybarvení/stínování. V tomto ohledu je to víc, než slabé. Držím palce!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Minimalistický podané ale mne sa to pozdáva.
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
Mě těchto pár čar naprosto pohltilo. Možná by neškodilo to více vystínovat, ale na druhou stranu, je to takové čisté, prostorné. Nevím, mě se to líbí. Takové hezké zpestření.
Aktuální povídka: Už zase rostou - Napsaná v březnu 2021
Aktuální série: Doba, kdy kvetou nejhezčí květy - psané v roce 2021
Seznam všech FF: Zde
Můj blog
Zajímavý pokus a kompozice,
ale přijde mi to docela slabé na to, abychom tu obrázek nechali trvale - jedná se jen o pár čar. Edit: Necháme to tu, kolegům se obrázek líbíPravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Děkuji , no jako byla to jen taková rychlovka , ve které jsem chtěl zachytit co nejvíce.