Naruto to Sasuke
Vložil shimko, Pá, 2019-04-12 17:06 | Ninja už: 2400 dní, Příspěvků: 6
Ďakujem za každú kritiku
1/10 - Ohodnoťte prosím
Viac kresieb mám tu: https://www.instagram.com/shimkovicz/
Výsledek
Skóre: 9.7, Hlasů: 6
Ďakujem za každú kritiku
1/10 - Ohodnoťte prosím
Viac kresieb mám tu: https://www.instagram.com/shimkovicz/
Pěkná kompozice . Hele rozhodně to přefoť a vezmi to pěkně shora, rovně, ať to není pod šikmým úhlem. Ideálně fotit venku, za plného světla, nebo upravit jas a kontrast v PC. A ořezat. Jinak smažeme, protože i když je kresba pěkná, tak chceme v galerce jen kvalitně vyfocené obrázky . Chápu, že jsi se snažil o jakousi stylovost scény, ale ani ty centropeny tam nejsou vůbec potřeba. Díky moc za opravu. Obrázek vyměníš pomocí tlačítka "Upravit" nad obrázkem a případnou kontrolu si ověříš klávesou F5.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Vďaka, hneď to prerobím
Tak tohle je moc pěkná práce
"Lekce bez bolesti je bezvýznamná. Protože nemůžeš něco získat, aniž bys něco obětoval. Ale když se jednou z té bolesti zotavíš a přijmeš ji za svou, získáš srdce, jakému se žádné jiné nevyrovná, ocelové srdce." ❤️
Vďaka
Pěkný obrázek Tvoje práce s fixami vypadá hodně čistě, bez přetahů a nerovností, jako manga. Tu kompozici máš z nějaké předlohy, nebo sis ji poskládal sám z dílčích obrázků?
Rahzel má pravdu ohledně otočení. Jen dodám, že někdy se otočení nezobrazí hned po opravě a lidi to mate, ale v takovém případě stačí stránku aktualizovat. A taky by bylo hezčí fotku po stranách oříznout, aby na ní bylo méně stolu a více obrázku.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Ďakujem pekne kompozíciu som vymyslel sám Ďakujem za názor
Ta kompozice je moc hezká Takový průřez životem.
Ještě jedna poznámka k zařazení - zkus obrázek zařadit do složek obou postav (označíš jednu, zmáčkneš Ctrl a označíš druhou). Teď je to v albu Váš FanArt mimo složky, jak si můžeš všimout tady dole.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Krásne. Dospelého Sasukeho si tam nechcel pridať?
Rasengan v tvojom podaní sa mi páči, len tam, kde zasahuje do členky malého Naruta to vyzerá trochu divne. Myslím, že si ho mohol z tej strany zmenšiť. Ale to je len môj dojem.
Inak, vraj sa tu tie obrázky dajú otočiť správnym smerom. Je to niekde v kolonke "upraviť".
Chcel som dať Sasukeho ale kreslil som tam náhodne a nepremýšľal dopredu, tak som ho nemal kam zakomponovať Ďakujem za názor