Malá velká letní výzva! 035
No co k tomu říci, asi to, že další stránku nejspíš nestihnu, tak to předávám Nike. Jen doufám, že mě teď nebudete proklínat, že jsem si to pojala jaksi po svém mám prostě ráda drama a Tsukiko mně nestačila
Výsledek
Skóre: 9.9, Hlasů: 7
Ou jé, zajímavě jsi se s tou kresbou poprala . Nová postava se mi líbí, i když mohla jsi ji trochu lépe zapasovat do prostředí. Vyrozuměla jsem, že asi čekala za rohem a jukla na Akia poté, co se zavřely dveře, ale dalo mi to chvíli přemýšlení. Jinak super pokráčko. Já už jsem se dočista ztratila...a tak to má asi být . Je to peklíčko, jak si o příběhu každý udělal svou představu (děj i žánr) a s každým dílem se nám to posouvá neukotveně úplně někam jinam. Ale to je přesně to, co jsem chtěla prověřit - nakolik budeme schopní se vciťovat do druhého a do celkového vyznění. Asi bychom potřebovali mnohem delší čas a každý víc prostoru, aby si to v tomto ohledu víc sedlo.
Díky Mariko, nezklamala jsi mě v tom, že jsi originální po všech stránkách a jak kresba, tak tvůj pohled na příběh jsi pojala po svém. U kresby je to pošušňáníčko, u příběhu by to možná chtělo se začít trochu předem koordinovat, pokud chceme udržet nějaký koncept. Trochu víc se začít vciťovat do předešlého a zkusit navazovat tak, jak by to příběhu nejvíc prospělo a ne tak, jak si přejeme my. Ale to je jen maličká poznámečka, kterou můžete s klidem ignorovat, protože to děláme přece hlavně proto, abychom se sami pobavili !
PS: Ta číča je v tvém podání pěkně strašidelná ...
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Kde máš další stránky?!
Od pátku jsem byla mimo PC, takže už jsem hořela nedočkavostí, co asi vytvoříš. A rozhodně to stojí za to! S příchodem tajemné dívčiny to nabralo zase jiný směr a obě stránky na mě působí tak nějak smutně a romanticky. Zvlášť dívčino objetí s Akiem přímo překypuje melancholickou atmosférou, což je přesně takové to pojetí, které mám ráda. -^_^- I na mě nicméně celý tvůj příspěvek působí poněkud nereálně, jako nějaká představa nebo vzpomínka,... s čímž by se dalo pěkně pracovat.
Mno, na to, že se mělo jednat o komiks o Akatsuki, jsme nějak odbočili. Ale rozhodně by bylo fajn, kdyby nám to při všech těch postavách a naznačených zápletkách ještě na pár desítek stran vydrželo. Vůbec mi přijde, že zakomponovat tam OC byl skvělý nápad, máme díky tomu mnohem volnější ruku a nemusíme se strachovat, že bychom Kishiho postavám bořili charaktery. I tobě se vzhled nové OC velice vyvedl, takže doufám, že ještě budu mít možnost si ji nakreslit. x)
Proč! Proč jsi nepokračovala dál!? Za to máš u mě malý bezvýznamný mínus.
Ale!
Je to super nádherný a zajímavý. V životě by mě nenapadlo takový drama. Moc dobrá práce Mariko!
Jinak prostě zírám, jak se příběh mění a je čím dál tím víc zajímavější.
Tuším, že Noledě nevyjde těch "pár" stanovených stran - hehe - tohle bude další verze Naruta a plnohodnotná manga na několik (desítek) sérií.
Takže přejdeme z Naruta na svět zaklínače a uděláme vlastní spin off? Kdy Akio je učen od Geralta
PS: ted by se tam hodilo udělat extrémní příběh na 5 stran který je flashback do toho co se stalo nebo do dětství .. wow ... čísím nápady.. ale nemám čas ..
PS2 : nebo dvojtý flashback něco jako když obito bojuje proti kakashimu a máš tam flashbacky
PS3 : Chtělo by to dělat aspoň Sheet když už někdo vytvoří postavu aby o ní něco sepsal / napsal aby každý druhý netvrořil její charakter uplně jinak .. předejdeme aspoň tomu že každá nová přidaná postava která není z univerza nebude tzv : Schyzofrenik
PS4 : já nebýt čestin promin vy mi to.
Začíná se objevovat celá rodinka
To bude ještě zajímavé, ženské mají obecně docela dotěrné otázky a všechno řeší jinak než muži. třeba to způsobí zvrat v ději a číča je pěkně žárlivá
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Jémine, další postava? Navrhuju nechat Hidana bídně zhynout v jeskyni a dál se zabývat jenom Akiem.
Chlípná čarodějnice má moc pěknej design, líbí se mi ten jashinistickej růženec. Že by jiná sekta? Obecně je myslím fajn, že na to Akio není sám, teď můžeme líp sledovat jeho motivace. Už jsem si říkala, že ho snad v budoucnu spřáhnu s Deidarou, ale to naštěstí nebude třeba. I když, kdo ví, jak to vůbec je... zjevila se tam tak náhle, že to klidně může být nějaká halucinace.
Tyjo, mě ten příběh normálně začíná bavit. Už se strašně těším na pokračování.
Práveže pridať trošku dramatu vôbec nebolo na škodu, keďže po celý čas sa tvorilo prevažne humornejšie, pekne to osviežilo dej
Veľmi sa mi páči výzor novej postavy, tá sa bude dobre kresliť .