Tomu stromu už není pomoci
Hurá, mám zase volnou první stránku akvarelového bloku Dokončeno zhruba rok a čtvrt po prvním náčrtku a minimálně půl roku po začátku vybarvování
Na obrázku je Chorošimaru (pro Slováky - choroš=trúdnik). Jak tato záhadná bytost vypadá, nikdo přesně neví. Corisan si ho představuje takto:
mně spíše přijde, že je to takový stromový parazit - nenápadně infikuje strom, skrytě skrze něj prorůstá svým myceliem a vysává z něj živiny. A až na závěr vystrčí svoje slizké hlavy.
Věnováno Corisan, neboť nápad vznikl u ní.
Výsledek
Skóre: 8.9, Hlasů: 8
Díky za komentáře i Noledce, Rahzel a Ivanitko
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Vidět tohle růst někde na stromě, tak vezmu nohy na ramena a utíkám, co mi nohy stačí Ale super nápad s Chorošimarem.
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Krásne, farebné, vypracované do detailu. Pre mňa naj sú stromy, ich "kôra" - štruktúra. Páči sa mi, ako sa Ti podarili.
parádní nápad!
přestože Kishiho Orouš vyznává hady, houby k němu parádně sednou (a nebo je to možná tím, že Orouše považuji za slizouna první třídy, stejně jako houby všeho druhu )
a barevné pozadí je jedním slovem mňam jsem ráda, že jsi Chorouše dokončila
a děkuju za věnování!
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Moc mě těší, že se ti to líbí, milá Korýšan!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Přesně takhle bych to pojala já, kdybych se do toho pustila, myslím . Taky mi to slovo evokuje "nákazu". Chudáčci stromy! Choroušci vypadají kouzelně, jako z pohádky!
Zrovna předevčírem jsem byla na houbách a...myslím, že odteď budu každé penízovce sametonohé koukat pod klobouk, jestli tam náhodou nevyplazuje jazyk Choročimaru .
Moc milé a moc fajn vidět něco po ultradlouhé době i od Tebe .
PS: A je super vidět, jak na to šel každý jinak a jak se ten nahodile plácnutý nápad nakonec okotil .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
aká krása Hneď by som si obrázok dala zarámovať a zavesila tak, aby som ho videla, lebo vanie z neho úžasná energia, svetlo a optimizmus Vypiplané sú detailíky, aj po tom machu by som pobehala Snáď by sa Orocháčove spóry do mňa nenanosili Tých druhov trúdnikov je ako maku, tuším sú aj jedlé. Sovička (alebo mláďa poštolky?) tam sedí, však Oro prahne po múdrosti, resp. chce všetko vedieť. Naša noleda má pravdu, že nič nenahradí ľudskú ruku Som nadšená a vďaka aj Corisan, dúfam, že FA a vy všetci budete mať plno inšpirácií v novom roku
Hehe, já už ho sice věnovala Cori, ale pokud by o něj neměla zájem, tak zarámuju a odvezu do Bratislavy. Ten ptáček má být poštolka (samička), používám ji jako podpis, pokud si vzpomenu, a tady se i hodila do prostředí. Lidská ruka je fajn, ale mockrát při malování závidím digitálním tvůrcům možnost zmáčknout Ctrl+Z Těší mě, že se ti líbí světlo, zrovna s horní polovinou pozadí, kde to světlo prosvítá, jsem i byla spokojená A díky za komentář!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.