Kankurou
Určite to neberte ako portrét, od toho to má ďaleko (hlavne ten nos). Len som si chcela oddýchnuť pri niečom, nad čím nemusím absolútne premýšľať XD. Takže..som si našla predlohu a išla podľa nej- https://media0.717.cz/images/media0:49fc2267a3dc5.jpg/kankurou.jpg
Na to, že prevažne kreslím bez predlohy sa musím priznať že ma to trošičku chytilo XD, ale vážne len trošičku . A zrejme si skúsim ešte niekoho načmárať, pretože ten frňák je katastrofálny
Výsledek
Skóre: 9.9, Hlasů: 17
Obvkle obdivuji tvoji fantazii, ale tady pro změnu mlsně koukám na tvoje tahy. Umět tak přesně a pravidelně šrafovat, to se hned tak nevidí
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Působí to velmi příjemně, osobně taky šrafování preferuji a miluji ho. A super, že jsi po dlouhé době představila zase jednu z těch méně známých postav . Ta modrá tomu dává šmrnc a celkově míra prokreslenosti zase pocit pečlivé a fakt neodfláknuté náročné práce, víc takových obrázků!!
Nos, pravda, dole malinko ujel z osy a úplně ti na něm chybí světlo na špičce, kde by určitě mělo být. Směr šrafování bych osobně volila jiný, je to strašně "drátěné" a taky stínování nemáš dobře, ale nechci poučovat, cítím, že se opakuji u všech stejně a ne všichni o to stojí, takže pokud bys chtěla, jukni do kurzíku kresby (viz můj podpis) a můžem se tam o tom pobavit .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Ďakujem za koment . Na kurzík sa určite stavím, musím si naňho konečne vynahradiť čas- keďže, niečo mi hovorí že to bude určite na dlho (hlavne keď budem musieť zapojiť všetky kreatívne závyty ). V šrafovaní som úplný začiatočník takže rada sa priučím novému, avšak nie na úkor svojho štýlu (ktorý síce v tomto ešte poriadne neexistuje, ale nechcem kresliť úplne podľa stanovených pravidiel XD). A s hanbou priznávam že tieňovaniu som tady vôbec nevenovala pozornosť , pretože som po celý čas dumala nad tým ako vyšrafujem tú jeho prekliatu čiapku (tuším že hlavne tá pôsobí ako drátenka ?). Mám takýmto štýlom spraveného aj 3.hokageho a začínam sa obávať ako ten bude pôsobiť, keďže aj pri ňom som si vybrala obrázok kde má na hlave čiapku XD.
Na dlouho to není, pokud budeš jukat soustavně . Koncipovala jsem ho tak, že na každou dílčí část máte 14 dní a je dobré si zkusit ty cvičné úkoly, které zaberou max. jedno odpoledne. Pokud se chceš něco fakt naučit, holt to jedno odpoledna 1x za 14 dní tě to asi bude stát . Myslím, že rozhodně je to lepší sledovat soustavně, než to nechat nahromadit všechno najednou. Vyžaduje to i čas na vstřebání, když člověk zrovna nekreslí a jen si všímá věcí kolem sebe.
A rozhodně se nemusíš bát mého nucení do jakéhokoliv stylu. Jen předkládám staletím ověřené věci, co fungují, a jak si je člověk zakomponuje, to už je jen a jen na něm. Snažím se to smrskávat jak jen to jde, takže ani přečtení moc času nezabere. Základy šrafování jsem tam už popsala, tak se můžeš podívat, co děláš špatně .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
To je nádhera. Tenhle styl se mi od tebe hrozně líbí, já bych na to vůbec neměla trpělivost. xD
Ďakujem ..A tak dôležité je nemyslieť na to koľko čiar je ešte potrebných spraviť...
Masterpiece.
Vďaka
LUXUS XD Ja veľmi rád perokresby a v tvojom podaní majú správny šmrnc takže sem s niečim ďalším XD
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
Určite v tomto štýle ešte niečo popridavám .
toľko šrafovania..omg to čo nikdy som ešte nevidel nikoho tak nahusto šrafovať a vyzerá to super mala by si vytvoriť viac takýchto
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
Dlhšiu dobu som si chcela vyskúšať to tvoje povestné šrafovanie ..je to vcelku makačka XD.
bodaj by nie..ked to berieš do takých extrémov väčšinou sa šrafovaním iba tieňuje..ale ty doslova až vyfarbuješ šrafovaním nie..že by to bolo zlé..práve naopak..je to cool ..
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
Ja neviem ako by sa malo správne šrafovať . Len som sa snažila aby to bolo oku prijateľné aj v prípade, ak by to bolo zle spracované .
Vyzerá to geniálne a to tieňovanie (aké si použila pero? Či klasické? alebo?)
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
Je to zmes 4 klasických pier, v rôznych odtieňoch, za pár centov .
Aha ale to šrafovanie je geniálne predovšetkým tá tvár (vlastne všetko)
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•