V Obitových snoch..
Po dlhom čase som sa konečne odvážila zapísať sa nan nejakú misiu Táto zrovna ma ale veľmi potešila. Je to kombináciou toho, čo mám fest rada (známe maľby, anime a kreslenie hh). Vybrala som Klimtov obraz BOZK aj napriek tomu, že nie je môj obľúbený. Som ale v poslednej dobe zaťažená na vzťah Obita a Rin a preto mi hneď bolo jasné, do akého projektu sa chcem pustiť. Myslím, že presne vykresľuje ich vzťah. Obito sa k Rin nakláňa, aby ju pobozkal, zatiaľ čo ona sa hlavou odkloní, aj keď zostáva v jeho blízkosti. Ja vidím v tom obraze lásku, dôveru, priateľstvo, oddanosť, krehkosť a nežnosť celého ich spoločného fungovania.
Plus: pripomína mi istú časť môjho života a keď kreslím, tak milujem uvoľňovanie spomienok. Tak sa mi to zase raz vďaka tejto misii podarilo. Vďaka vám
Ja by som osobne najradšej robila bez farbičiek, ale už by to potom nevyzeralo, ako TO dielo hh taaak som farbičkovala. Snáď Vám to veľmi nepokazí celkový dojem. Kľudne píšte, hodnoťte, budem sa tešiť.
Výsledek
Skóre: 9.8, Hlasů: 5
Jů, taky boží zpracování! Ty barevné pruhy na tvářích Rin by klidně mohly do originálního Klimtova obrazu patřit, pěkně s tím grafickým pojetím malby ladí. Dobrá volba předlohy i postav. Škoda, že Obito a Rin nedostali šanci na lásku . Bezva, potěšila jsi mě moc!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Ďakujem pekne som rada, že som ťa potešila
Krásná předloha a pěkné přenesení do Naruta světa
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Ďakujem vám pekne
Sluší jim to! Ten vztah, blízkost a něhu jsi vystihla Body letí k tobě
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Líbí se mi propracovaný obličej Rin i s těmi vyjádřenými pocity a zvrásněná tvář Obita
Moc nemusím ten originál a jeho styl, tak zbytek komentovat nebudu i když je to pěkně zpracované