Isshiki Ootsutsuki
Vložil Sanhiya, St, 2021-09-08 23:56 | Ninja už: 1457 dní, Příspěvků: 99
Ok pokračuju se sketches... tenhle pán si určitě zaslouží nějaký legit stuff. Chystám se na to. Doufám, že je dost badass
Výsledek
Skóre: 10.0, Hlasů: 3
Ok pokračuju se sketches... tenhle pán si určitě zaslouží nějaký legit stuff. Chystám se na to. Doufám, že je dost badass
Tahle kresba se mi hodně líbí, i když jsi to teda mohla trochu prohnat kompem a posílit kontrast . Ale je to dobrá kresba, myslím výtvarně. Hlavně ty propracované rohy/roh, působí fakt plasticky. Isshiki je vděčnej na kreslení, jak říkáš, má fešnej profil . Docela by mě zajímalo, zda se takovej badass umí taky usmát. Možná to je to jediné, co tenhle maník neovládá . Držím palce do dalších pokusů!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Je pravda, že s přidaným kontrastem to tam všechno vylezlo lépe, mám nějaké edity též. Mám v plánu tohle ještě zopáknout ale i s těma věcma, co mu tady chybí... tady to byl pokus vzít to akademicky trochu.. Isshiki je boží na kreslení, a myslím že má fešné úplně všechno Asi je ze mě předpisový Isshikitard XD Taky něco hoď a potěš oči fans :3 Dle časových možností samozřejmě. Ohledně úsměvu.. zatím jsme mohli vidět jenom pohrdavé uchechtnutí v poslední epizodě. Ještě jako Jigen se zmiňoval, že ho kdysi dokázal rozesmát Deepa Takže umí.
má teda masívne tie trapézy páči sa mi tá tvár a výraz..je to fakt cool
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
... na různé koncepty.. líbí se mi hrozně ta silueta když se objeví úplně poprvé před Kojim. Přijde mi, že má celkem dlouhý elegantní krk (jako origoš myslím).