Sasuke útočí!!
Vložil Bolece, Ne, 2007-09-23 16:27 | Ninja už: 6375 dní, Příspěvků: 63
Další z mé sbírky obrázků...snad se vám bude Sasuke líbit! Zabral mi tak zhruba 2 hodinky!!
Výsledek
Skóre: 7.6, Hlasů: 16
Další z mé sbírky obrázků...snad se vám bude Sasuke líbit! Zabral mi tak zhruba 2 hodinky!!
SUPER obrazek sasuke je moje oblibena postava proste super
Join The Naruto Online Multiplayer Game
nádhera ty dvě hodiny stály za to
pekne
wow! úžasný!
Všechny tvoje obrázky jsou fakt úžasný!!Nádherně kreslíš.
Já ho prostě M-I-L-U-J-I-!!!!!
Vzdělání umožňuje člověku zlobit se nad věcmi ve všech koutech světa. (Můj případ xD )
Lež je velmi nekvalitní náhražkou pravdy, avšak jedinou, kterou se až dosud podařilo vynalézt.
Autor: Hubbard Elbert.
Teprve když zdravý onemocní, uvědomí si, co měl.
Autor: Carlyle Thomas
Jééé...děkuji moc...jsem rád, že se vám mé výtvory líbí...!!
Krasa
Děkuji...pochvala potěší...ještě navíc od neznámého člověka:) Děkuji moc..
to je pdole vzoru/předlohy? (vypadá to tak) pokud ano tak by ses měl naučit to k tomu psát. to je slušnost.
k obrázku-nevím kolik ti je takže nebudu hodnotit... snad jen když se vybarvuje tužkou měly by tahy být v jednom směru.
jiank pěkné
Díky...předlohu to má, to je pravda a nejsem zvyklý to tam psát a taky se k tomu v blízké budoucnosti nechystám, protože všechny mé obrázky, až na pár vyjímek, mají svou předlohu! Jinak dík za pochvalu i za kritiku. Pokusím se nějak podle toho zařídit. - jinak je mi 18..
btw. ještě to stou předlohou, pokud začneš posílat obrázky do jiných galerií a psát to tam nebudeš rekace nebudou zrovna kladné jako zde..
JO a ještě něco ohledně té předlohy! Včera jsem nakreslil Sasukeho bez předlohy, vím, že to vypadá otřesně, ale až budu sem ten obrázek moct přidat, tak ho sem hodím! Abyste neříkali, že jsem srab a kreslím jen s předlohou !! Datebayoo....jako že se Naruto jmenuji..!
uff... konečně má někdo inteligentní reakci na kritiku, což mě na téhle stránce začíná překvapovat.
ja jsem si taky vzdy kreslil podle predlohy, ale nazor na to mam stejny jako Bolece o kousek vys. Neprislo mi dulezite to tam psat, protoze tato galerie slouzi jen jako zabava, neni to zadna soutez umelcu nebo tak (alespon takovy nazor na to mam ja)... Myslim, ze temer vetsina lidi, kteri si tady kresli anime postavy, kresli ze podle predlohy. Ani jinak zacinat nejde. a myslim, ze zacatecniku kresliru tu je zde vetsina...
Edit: jinak s tebou samozrejme souhlasim, ze napsat, ze to je podle predlohy, nikoho nezabije a jinde by za to byly velice kriticke komentare...
„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55
Já jsem taky dost kritická ale jeho vytvory se mi moc líbí!
A znám málokterý lidi který to umí bez!To jsou spíš už starší a skušenější!Já jsem poslala muj vytvor na TheOtaku a taky byl s předlohou.Ale nikdo si na mě nestěžoval spíš naopak!Ale když chci nějakou pochvalu za wallpaper ,tak je to ohodně těší!Lidi se už mužou zbláznit když někdo nenapíše odkaz odkud to je nebo kdo to vyrobil nebo i inspiraci!Tak už radši to píšu (no mě by to taky nebylo příjemný už vim jaké to je)!
Děkuji moc...rád se snažím vás potěšit. I tentokrát se mi to asi teda povedlo. ještě jednou...díky..
jůůů!!
To je dosti drsný! Se ti zas moc povedlo bolece! Uplně!
Kláním se před tebou! Very great job! I love it!
woooooooooooooooooooooooooooooooooooooow no ten je vazne kruty
dalsi uzasny obrazek v tve zbirce jen tak dal