Vložil Kony-san, Ne, 2009-07-05 13:45 | Ninja už: 5697 dní, Příspěvků: 780 | Autor je: Prostý občan
Dobrý cosplay, ale zdá se mi to, nebo má Deidara na hlavě vršek od lampičky?! XD Jinak dobrý, až na toho vzadu. Nevím sice kdo to je, ale snad k nim nepatří.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Deidara vypadá jako by chtel zvracet vsema otvorama
Povedené
Tvůrce, který pořádně neví, kdy přestat.
madara tady nema chyb kks ten ma odomna 10 bomba
tobi se docela poved
Jediný co se mi na tom obrázku líbí, jen Tobi, protože ho krom Itachiho dokážu jako jediného identifikovat.
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
Oro je fakt vybornej!
ten tobi je prostě super myslete si co chcete ale je prostě supr odemě dostavaš všech 10 tobi!!!
Dobrý cosplay, ale zdá se mi to, nebo má Deidara na hlavě vršek od lampičky?! XD Jinak dobrý, až na toho vzadu. Nevím sice kdo to je, ale snad k nim nepatří.
MÉ NOVÉ VIDEO: http://www.youtube.com/watch?v=ma33FvPwqZo
MÁ VIDEA
MOJE VÝKRESY
Vše nemusí být tak, jak věříš, že to je. "To" čemu říkáš realita, může být jen jedna z iluzí.
co kecááte?Orochi je vidět na sto honů a to vzadu je ehm... Franklštajn!
no lol
Cheetah2 sa premenovala na "Také to škvrnité"
Živtoné motto: Či už leješ mlieko do sita, alebo do pohára, výsledok je ten istý- ROZLEJEŠ! Tak sa s tým neser a napi sa z krabičky
Neuznávam Jashina, uznávam Pomelo
Hrdá členka ZUUACFL xD
Som totálne sivo/bielo-vlaso filná: Kakashi-filná, Chika-filná, Toushiro-filná, Hidano-filná, Black Star a Soul Eater-filná, Zero-filná...
za prvé : to v zadu je sasan bo ak jo tak ..fuu.. radšej nekomentujem za druhé : perfektná orochimarka aa tobi je snáď na každom cosplay dobrý xD
Joj, oznám Deidaru, Tobiho, Itachiho ale tu holku po Itachi nepoznám. PS ten debil co stojí za nimi, má asi být opravdu Sasuke ..
Join *** - Your #1 Online Multiplayer Naruto Game !
LOOL, kdo je ten chlapík s kameným ksichtem za nima??
kolem jdoucí??xD
proč se teda tváří jako, že k nim patří...
to mel asi byt Sasuke Uchiha....nejak moc se nepovedl
jestli ano nepoveld se vůbec
tak Itachi a Deidara to je fakt bieda ale kto je ten blbec čo stojí za nimi?
hih husty no ae co Sasánek???
zleva doprava.....itachi uchiha....orochimaru....deidara.....tobi...a ten manik ktery stoji za orochimarem a deidarou....to asi mel byt sasuke
Kdo je kdo? xD Tobi a Deidara to vidím, ale tne zbytek... xD Ori zamlada? xD
Ale... Envy je stále nejlepší
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem
Tak Tobi se moc skazit nedá:D
TEN TOBI JE HUSTEJ ALE OSTATNÍ TAM MOC NEPOZNÁM