Titulky Naruto Shippuuden 040-041
Titulky pro dvojdíl Naruto Shippuuden 040-041 jsou hotové. Externí titulky v SRT verzi stahuje zde: Externí titulky a MKV hardsub přes torrent z našeho trackeru zde. Odkaz přímo na torrent soubor zde: Shippuuden 040-041 torrent MKV. Prosím všechny, nevypínejte torrent program hned po stažení, ale nechte ho puštěn déle. Umožníte tak stahovat i ostatním. .
Konečně je to i na Stage6. Naruto Shippuuden 040-041.. Další odkazy na download (megaupload, czshare, subory.sk, atd) najdete zde: Odkazy na stažení.
Dnešní díly přeložila Kitsune a časování je od Floyda. Další díl bude až po novém roce, a to v Japonsku přesně 10. ledna.
jo to bylo docela bomba no ale já se hlavně koukám na normálního naruta jak se stala Tsunade pátou hokage ale nej bylo že vovánocích bylo těch dílú rovnou3 tak to mě překvapilo ?-)
bylo to naprosto..slovy nepopsatelné...prostě BOMBA, už se těšim na další díííílek!! tomu věřte! xDD
Nejlepší z toho asi byla ta upoutávka na další film (a taky Little kyuubi samozřejmě)
mno nevim ale mne sa to dost páčilo
ale ten soundtrack jak byl naruto ve svým nitru byl dobrej
..opat dobry diel :]... a ta hudba okolo tej 30 minuty ,fnuk ... ale zacinam nenavidiet japoncikov,preco ,ako..nam,zavislakom Naruta toto mohli urobit a az 10 januara dat dalsi diel *dvojnasobny fnuk * ... juu skoro by som zabudla,domo prekladatelom ^^
No tak to je stahování úplně na pohodu. Vůbec jsem nepoznal, že to je přes torrent. Pravda...s těma staršíma dílama to bude horší, ale MĚ už to vadit namusí...(-:?
Byl to vybornej Specialek . Jen me malilinko mrzelo, ze transformaci Naruta do 4 ocaseho Kyuubiho zaplacli pres pul specialu.. Nejlepsi stejnak bylo, jak nazacatku Naruto zahodil Oriho a Kabuta .
To, jak odpali pomoci chakry Kabuta az kajsik do hajzlu (a jeste do toho ten bullet-time) patri mezi moje nejoblibenejsi sceny
zek bych ze dil je super ale to co se deje dalsi dil .... neni nic co by ste cekali .. ty co ctou mangu tak vy o a o cem ale muzu zict ze ... neni to nic co by cekal kazdy co necte
Ero-Josto_Sennin-sama
Na to sa nedá nič iné povedať...Veľmi dobrý diel, plný akcie
Šoky som chytal, čo sa stane každú sekundu.
Tyjo lidi tak tohle je fakt drsnej dil *sugoi*, ale vubec nevim jetsli to do 10.ledna respektive 12.ledna vydrzim na dalsi pokracovani xD
Skvělý díl, ale s jídlem roste chuť, takže asi na to pár měsíců nebudu kouat, abych si potom dal jednu velkou dávku... navíc jsem si byl jist, že se tady ještě nebude bojovat a nepřekvapilo mě, že jsem se trefil.
Vynikající díl anime. Tenhle týden se vyvedla manga i anime na jedničku...
Vau!Ta upoutávkan na ten film mě fakt dostala!Ale i celej díl byl parádní!!!!!!!!!Škoda že na další si budem muset počkat až do 10.1.2008. Díky za překlad!
Niky nevezmu svá slova zpět! To je moje centa ninji!
Já ho prostě M-I-L-U-J-I-!!!!!
Vzdělání umožňuje člověku zlobit se nad věcmi ve všech koutech světa. (Můj případ xD )
Lež je velmi nekvalitní náhražkou pravdy, avšak jedinou, kterou se až dosud podařilo vynalézt.
Autor: Hubbard Elbert.
Teprve když zdravý onemocní, uvědomí si, co měl.
Autor: Carlyle Thomas
teraz som to dopozeral je to god like good,inac ti co to budu pozerat do konca zistia za ma vinst film v roku 2008 shipuden a to naruto vs sasuke to bude urcite pecka:D
diky prasatko zase ses překonal jeto supr
Tu to máte na free serveroch - je to viac mirrorov :
10 a 11.diel - "Rozpútaný Kyuubi!!" a "Tajná misia."
http://www.subory.sk/download/69039/10.a.11.diel.-.Rozputany.Kyuubi.a.Ta...
http://ulozisko.sk/24905-10_a_11.diel___Rozp_tan__Kyuubi___a_Tajn__misia...
https://upnito.sk/download.php?file=10_a_11.diel___rozp_tan__kyuubi___a_...
www.zdielanie.sk/87o8Ut58zpj3Slf3iUItow/10_a_11.diel__-_Rozput--.rar
Ostatné časti nájdete aj tu :
http://www.konoha.cz/?q=node/13045
Cau dost me mrzi ze prestalo fungovat stahovani z FTP bylo to milionkrat lepsi nez ... torrent, jako chvalim prekladani naruta skvela prace a prasatko a spol sou super, jenze dat to na torrebt je podle me velka chyba sou ohodne lepsi mista treba i rapid, kazdej dil se vejde do jednoho souboru a stazeny to mate za 5 minut, z torrenta je to omezeny na poctu lidi a ted mi to hlasi 4 tydny, uaaa bozi Rad bych apeloval na webmastery at si promysli kam daji pristi dil Ajo tak se omlouvam koukam ze sem si to dobre neprecetl rapid atd sou narade dalsi den to se teda chvali DIKY moc ale porad sem nenasel proc se rusi FTP ale ja si to najdu.
info o ftp: zde. sehnat ftp server s velikym prenosem dat neni jednoduche
torrent ale podle me super (sice pomalejsi, ale vlastnostmi nekdy lepsi nez ftp). akorat ADSL (kterych je v CR hodne) ma blbej upload, takze to jde pomalu.
nevyhodou torrentu je v tom, ze ho nekdy poskytovatele netu blokuji. nebo kdyz nemas verejnou IP, tak je to taky problem...
„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55
jj tak duvod kazdopadne chapu ale myslim ze bys to mohl hazet na toho rapida + kdyz si tam udelas ucet tak za kazdy stazeni souboru pres free dostanes jeden bod pokud se z FTP vystahovalo tolik tak budes mit urco dalsi mesice zadara coz se urco vyplati a muzes tam tech dilu nahazet vic ale sak ty to urco dobre znas.
RapidShare je podle mě jeden z nejhorších serverů. Je prostě udělanej tak aby ze něj všichni platili. Torrent je v pohodě, nikdy jsem s nima žádnej problém neměl.
to co rikas je blbost jako jiste kdyz si ho zaplatis tak je to lepsi ale podle me nejni problem jednou za 2 hodky prijit a kliknout at se stahuje dalsi cast a na rapidu ti data vydrzi nejdyl a stahovani je z nej je jedno z nejrychlejsich a nikdy se mi nestalo ze by se stahla treba jen pulka souboru coz se u spousty jinych stava a cekas treba hodinu znova
parada uz to stahuju a za 4 minuty mam osm procent , tak bych to mel do 45 minut mit pres ty torenty to neni az tak zly
jinak, co rikate upoutavce na druhy film Shippuuden, ktera je na konci toho dilu?? (sice jsme este nevideli ten prvni, ale co )...
„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55
Jo ta upoutavka me dostala, DB ji tam nema. Sem nazhavenej jak vyfuk u Ferrari, sem zvedav co se z toho vyvine.
Všem se omlouvám, bohužel se dlouhodobě nezvládám věnovat Konoze tak, jak bych chtěl. Takže prosím o trpělivost.
mno asi tak
Ero-Josto_Sennin-sama
chcem touto cestou podakovat vsetkym ktory si po stiahnuty naruta nechavaju zapnute torenty. stahujem to uz okolo 2 hodin rychlostou okolo 22-25 kb/s, ale bez normalnych a ohladuplnych ludi, by som mal kulove, vazne vdaka
diky prasatko ale nemohl bysto skusit dát na něco jiného stage6 mi nejede sk subory my ukazují 55 hod a v czhare mi už došel kredit a to same s megaubloadem skusil by si pls e-disk byl bych ti vděčný
na edisk.cz je velikost souboru 50MB...
„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55