Vložil ____Gira____, Pá, 2008-05-09 18:52 | Ninja už: 6086 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan
Tomu se říká inteligence Určo věřim že by se tam Kyuubi vešel a určo by mu nepřišlo divný že je tam nějakej klacek na kterým je přivázanej provaz u kterýho stojej dva akatsuki...
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
Jsem jen jak ta zápalka od sirek. Jednou si škrtnu, možná zazařím... ale je jisté že brzy zhasnu.
Popu všici máme dost,
Hip- hop nemá budoucnost,
Techno ať se někam schová,
My sme mládež METALOVÁ!
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Boše malá kabice....ale myslim že se chytí když má místo mozku z ramen kostku!
souhlsím s tatsumaru presne
tak myslím, že takto by skôr chytili Naruta ako jeho
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
Tomu se říká inteligence Určo věřim že by se tam Kyuubi vešel a určo by mu nepřišlo divný že je tam nějakej klacek na kterým je přivázanej provaz u kterýho stojej dva akatsuki...
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
Jsem jen jak ta zápalka od sirek. Jednou si škrtnu, možná zazařím... ale je jisté že brzy zhasnu.
Popu všici máme dost,
Hip- hop nemá budoucnost,
Techno ať se někam schová,
My sme mládež METALOVÁ!
A myslíš si, že ho ta padající krabička na zápalky nezabije?
Stoprocentně ho chytí
Tak neviem či ho na toto chytia..Keby tam bol rámen od Ichiraku tak určite..Ale na instatný neviem neviem:)
-----------
Nech vám všetkým najklíčkatejší požehná
http://www.bramboranstvi.mysteria.cz/uvod.html
A nemám rád vianoce..
maj teda chytrej nápad
Jo jenom velikost té krabice moc neodhadli.
http://s4.******/c.php?uid=98039
haháááá....myslíte že by se chytil? já myslim že jo
So... You thought it was the start of something beautiful? Well, think again.
Určitě by se chytil. Proč ne. On má totiž mozek asi jako Homer Simpson.
http://s4.******/c.php?uid=98039
taky si myslim když ho chytaj na ramen XD