Vložil Nakamura Kumiko, St, 2013-09-04 12:33 | Ninja už: 4703 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Recepční v lázních
Wau.
Teda, dobré oblečení, ano, ale kvůli tomu bych sem komentář nepřidala.
Dobré pozadí, to ano, ale kvůli tomu bych sem komentář nepřidala.
Ten výraz to ale korunoval. Musím říct, že je fakt dokonalý. Kvůli výrazu sem komentář přidávám.
Sténajíc ve svých trámech škola šílí, že jsem se zrodil, abych zapálil ji.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Wau.
Teda, dobré oblečení, ano, ale kvůli tomu bych sem komentář nepřidala.
Dobré pozadí, to ano, ale kvůli tomu bych sem komentář nepřidala.
Ten výraz to ale korunoval. Musím říct, že je fakt dokonalý. Kvůli výrazu sem komentář přidávám.
Sténajíc ve svých trámech škola šílí, že jsem se zrodil, abych zapálil ji.
No musím uznať, že niektoré Japonky sú aj celkom k svetu Ale nejaký sexi chlapík by sa nenašiel?
heeej upe nejvíc dokonalý!!! tenhle je uplně nejvíc dobrej!!
Tak to je boží. Já chci takhle vypadat...éééééé
MÉ NOVÉ VIDEO: http://www.youtube.com/watch?v=ma33FvPwqZo
MÁ VIDEA
MOJE VÝKRESY
Vše nemusí být tak, jak věříš, že to je. "To" čemu říkáš realita, může být jen jedna z iluzí.
Tak to je naprosto presny cosplay.
[URL=http://www.konoha.cz/]
wooow! to je dokonalostní!
kawai...úpe krásnej cosplay
úúpa boží xD jácu to bolečení takyyyyyy
WaaaaW
Vazne SUGOI
Wow, perfektný záber. Nice.
jjjj je ..naproo sugoiiii ^^
This is how it must end! Dependence
Delena
Assholes
wow, tak ta je opravdu nádherná