Vložil Sakura Ichijo, Ne, 2008-10-12 11:01 | Ninja už: 5881 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan
sasuke a sakura se v shippuudenu zase daji do hromady????????????????!!!!!!!!!!!!!a jakej je to dil???!!!!!!!!ale ten obrazek se mi libiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!fakt!!!!!!!!je to krasa!!!!!!!!!!!teda ne ze by se mi libilo kdy by byka sakura jako no mrtva to ne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ale jako ze ji sasuke ochranuje ame to pripada ze ji ma jako rad!
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
doufám že to bude i v anime
lidi nes....erte me!vzdyt je tam znacka japonskyho kanalu(televize)to tam musi byt v nejakym dilu!!!!
Requiescat in pache B*TCH!!!
hej tak todle nema chynu ach jooo proc to nemuze byt i v serialu ach joo
co ty víš? třeba to je Kishiho "mini spoiler"
*stále se modlí, aby to tak bylo*...*šance je bohužel 1:1 000 000* xD
moc hezkee...chtelo by to i v serialu zrealizovat
Úúúúúúplně moe řeč.Ale jestli se Sasuke nezmění,tak chci,aby Sakura byla s Narutem.
sasuke a sakura se v shippuudenu zase daji do hromady????????????????!!!!!!!!!!!!!a jakej je to dil???!!!!!!!!ale ten obrazek se mi libiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!fakt!!!!!!!!je to krasa!!!!!!!!!!!teda ne ze by se mi libilo kdy by byka sakura jako no mrtva to ne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ale jako ze ji sasuke ochranuje ame to pripada ze ji ma jako rad!