...::Sasuke::...
kreslené pre kamoša Keď ten obrázok uvidel moj bratranec, ktorý je mojím največším kritikom (t.j. jeho hodnotenia pri prezerani obrázkov: strašné, hnus, ujde, celkom, otras atd. ), povedal, že keby sasuke nemal v ruke tú blbosť tak je to super ani neviem, čo to je...
Výsledek
Skóre: 8.1, Hlasů: 22
kráása!!
Tak a jdeme na to.... xD
Naruto Shippuden Sad Moments AMV (Tohle je zatím to nejkrásnější video, které jsem kdy viděla a to teď myslím úpřímně vážně prostě nádhera jak kvalitou, tak i provedení a uspořádání toho videa)
Friend or Foe AMV
NaruSaku opening (Obdivuji lidi, kteří dokážou udělat takovýhle videa, fakt že jo a ještě k tomu když to je NaruSaku :3 vrrr + = )
Naruto Shippuden ending 17 V2 (NaruSaku ^^)
Naruto Shippuden Ending 19 - Friends (Vymyšlený ending, ale taky moc krásný :3 )
[ Naruto AMV ] Hinata´s Confession (I přestože nemám ráda Hinatu, tak za tuhle chvíli HInatu obdivuji. Moc pěkné video )
Sasuke Itachi - love & truth
Sasuke vs.Sakura - final fight (pěkné video, ale s kvalitou provedení videa je to už trochu horší ^.^)
NaruSaku - When You're Gone (také pěkné video!!)
<
a další anime ...
Jigoku Shoujo - Ake Ni Somaru (Video sice uděláno z obrázku, ale moc krásné+krásná hudba z anime Jigoku Shoujo)
Jigoku Shoujo Futakomori opening (Táák tenhle opening žeru je z 2. série Jigoku Shoujo)
nádhera!!!!!!!!!
No pěkné. To co má v ruce jsem nikdy dřív neviděla..dávám 10 bodů!
Placebo efekt!
Yaoi vládně světem, shounen-ai nech dětem :DD
moc pekne. a vim co to je je to vejíř Sojobo tengu.
Moc pěkný....
PS.: mě to připomíná plácačku na mouchy....
Nothing is True and Everything is Permitted.
Bublina a zombie jsou krásná slova.
to bude nákej vymítač duchů,s tím začne mávat a má od nich pokoj,ale jinak dobrý
me to prijde jako prachovka na prach ale jinak pekne nakresleny
dobre vediet