Vložil mrs_smile, Po, 2009-08-10 12:47 | Ninja už: 5576 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan
kdyz byli malii kazdej byl sam (i kdyz kazdej jinim zpusobem) a pak to ze suu nepriitele na zivot a na smrt...desivee..ale kraasne..celii oraazek jaa ho zeru!
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
smutnej ale krásny
Moc krasnej obrazek a taky smutnej
Kawaii^^ =3
Moc hezké, opravdu moc.
Když jednou okusíš létání, budeš už navždy kráčet s pohledem upřeným k nebi, protože jsi tam již jednou byl a toužíš se tam vratit...
Takový malý prckové to byly a co z nich vyrostlo............
kdyz byli malii kazdej byl sam (i kdyz kazdej jinim zpusobem) a pak to ze suu nepriitele na zivot a na smrt...desivee..ale kraasne..celii oraazek jaa ho zeru!
strasne pekny obrazok
Perfektnííí xD
Ale... Envy je stále nejlepší
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem
mocinko pekny obrazok len tie horne xichty sa mi zdaju nejake divne take spicate
mocko pěkný obrázek!
hustě
hustej obr!
aaaaaaaaaaaa tak to je kráááááásný xD žjeeeeee upee slintááám xD xD hihi
→TOP anime →NANA
to teď u mě vlááádne
Bazinga!
Jé SasuNaru pěkný obrázeček