RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Konečně někdo rozumný..
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
jestli je to ze simsu tak to sakra nedavejte do cosplayu(ten naruto je odporny)
To si kreslila ty??? Úžasné. To vyzerá na 3DS Max alebo Canvas?
lenze to nieje nakreslene.....je to zo simsu
Jestli tohle je ze sims tak z3 nebo dokonce 4! Jestli jo, tak to chcu taky !
4 není!
zaujimave
X Podpis byl smazán kvůli nadměrné velikosti.
Ta Sakura je úúúža!
s tím rozhodně nesouhlasím... nesnášim ju
a tady podle mě vypadají hrozně
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.
To jo. Navíc jdou Sakuře vidět jen ty vlasy, takže nevím podle čeho člověk usuzuje, že je super(tady na tom obrázku)
Hmm... nic extra...
hele co je to tam za psa???
What´s it? It´s a LAUGH!
jakej pes???
www.otevrioci.cz
ale sikmovoky si hrali....az na tyhle mi jinak asiati nevadej.....
nevypadá to na živý lidi
Placebo efekt!
Yaoi vládně světem, shounen-ai nech dětem :DD
To jsou Sims
hnus
hnus