FF by stajan
Takže už i já mám seznam mých FF. Chtěl bych poděkovat všem lidem, kteří moje povídky čtou a nechávají u nich své komentáře.
Speciálně musím poděkovat hAnko, protože mi strašně moc pomáhá (třeba tenhle seznam je její práce) a hlavně její zásluhou stále ještě píšu.
Tak hezké čtení...
Nejlepší Hokage
Můj první pokus o FF sérii...
Vládce Ohně
Tenhle příběh je zasazen do období asi pět let po Shippuudenu. Sasuke je stále pryč a před pěti lety odešel i Naruto...
Jak to dopadne, když se setkají po letech ve své rodné vesnici?
Vládce Ohně a Hrdina z Písku
Druhá série k Vládci Ohně se odehrává v době, kdy už je z Naruta Hokage. Během Chunninské zkoušky je společně s Kazkagem Gaarou přinucen bojovat proti těm, které nejvíce obdivoval...
Jasné, že to vyzerá priam skvelo jednoznačne podarená stránka, o to viac jej autor hneď sa do toho s chuťou pustím, cítim v kostiach, že budem viac než milo prekvapená...
Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD
lepší než vinikající a lepší než lepší než vinikající .. .
Práve som dočitala Vladce ohne a musim ti povedať že som do toho bola poriadne zažraná.píšeš skvelo a dufam že prídeš s dalšim príbehom ale kym sa to stane tak ja si prečitam pokračovanie Vladce ohne a Hrdina z písku a už teraz sa na to klepem. a ešte arigatou za to že pišeš tieto krasne príbehy
Mám další menší oznámení. Nejdřív děkuju za komenty u posledního dílu mojí FF protože jsem z nich měl velkou radost. Teď si dám pauzu a uvidim jestli mě napadne nějakej další příběh. Buď mě něco napadne a napíšu to a nebo mě nic nenapadne budu dál číst povídky ostatních autorů. Určitě se nebudu snažit napsat povídku za každou cenu protože by mě to nebavilo nebylo by to ono. No a to je asi tak všechno.
Jenom takový menší oznámení......Budu se snažit aby tu poslední díl mojí FF byl co nejdřív ale protože je poslední tak si na něm chci dát fakt záležet a zkusim ho napsat co nejdelší takže je možný že bude trochu později........Doufám že to nevadí.
Jasně, jen piš jak dlouho jen budeš chtít. Protože já - a jsem si jistá, že nejen já - si na další díl počkám jak dlouho bude třeba.
I když si budu kousat nehty a rvát vlasy z toho, ja hrozně se těším.
~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie
no na tvé FF se taky chystám, jen se těš....slyšela jsem spoustu kladného hodnocení a jen co mi vybyde trochu času, vrhnu se na ně
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
No bude mi ctí když si moje FF přečte tak skvělá autorka....I když si myslim že ten kdo moje příběhy nečet o nic nepřišel....Hlavně ta moje první se mi vůbec nelíbí.
super poviedky, neviete, kto by tu vedel vytvoriť obrázok podľa slovnej predlohy(opisu)?
FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať
Ok hl še bude poklášo..to bys asi wšechny naštwal plotoše píšeš fkt GooD
Nevim jestli to někoho zajímá ale další díl je zatim v nedohlednu.......Od středy až do konce prázdnin to nebudu mít zrovna nejrůžovější a i když budu mít čas tak mi možná bude špatně a nebude se mi chtít psát.....Určitě se budu snažit psát jak jen to půjde ale možná se to trochu protáhne...
nevadí my si počkáme hlavně abys byl v pohodě
Goood FF uš se těším na pokláško
No neviem kam sa podel ten včerajší comment čo som sem dal...ale čo už.......ľudia všetkých rás a národností...Japonec či Slovák...Pápež či obyčajný robotník....Veľký Kubby...najlepší zametač chodníkou na východ od Hornej Súče ...vám odkazuje : Kdo neprečíta stajanove FF tak trpko oľutuje...lebo takto kvalitných FF na Konohe moc neni...ľudia,ktorý tieto FF neprečítate tak prídete o veľký zážitok...
Píšeš naozaj úžasne a je to na tvojích FF vidieť...a dúfam že po skončení VOaHzP,napíšeš ešte veľa úžasných FF...ktoré my budeme čítať...
Jé, stajane, teď nevím co říct...
Víš, že mi vůbec nemusíš děkovat! Jak už jsem ti několikrát psala, spíš bych měla děkovat já tobě za to, jak krásně píšeš a že vůbec píšeš...
~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie
Ano, hezké čtení... moc hezké! Píšeš naprosto skvěle... tvou povídku jsem si doslova zamilovala...
A děkuji hAnko, že pořád ještě píšeš protože kdybys přestal, konoha by ztratila báječného spisovatele jedné (vlastně dvou, když se to tak vezme xD tedy, vlastně jich bylo ještě víc...) báječné povídky...
A to děkování mi připomnělo, že jsem ti ještě nepoděkovala já... Kolikrát jsem se lidově řečeno "dokopala" ke psaní další kapitoly jedné z mých povídek, Loučení a návraty, jen abych tě neměla na svědomí Byl jsi jeden z mých nejvěrnějších čtenářů té povídky... a za to ti děkuju
A hodně štěstí do dalších, podobně skvělých povídek!!! A ať je jich hodně!