Vložil alienEJKEJ, Po, 2008-07-07 23:33 | Ninja už: 6180 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan
jo no vidíte, že jste se dočkali... no jako ne žebych se taky netěšil Laughing out loud
Sem už dva dny vůbec nespal kvůli.... njn ICQ Laughing out loud a dnes by byl důvod SHIPPUUDEN! Laughing out loud (Sem si aji už trošku myslel, že bude 65tka dřív než tato Laughing out loud a jinak zajímavý čas vložení članku... přesně 00:00 gratujuji Smiling)
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Hele kde to spustim jestli to jde nějak shlédnout nějak to nemůžu najít
Díkes za odpovědi...)
aj tak tsunade nezabiju lebo dalej v mange este zije takze je to dost odveci diel:)
Join The Naruto Online Multiplayer Game Naruto - Arena.com
omg zaseeee:( uz nee
jo no vidíte, že jste se dočkali... no jako ne žebych se taky netěšil Laughing out loud
Sem už dva dny vůbec nespal kvůli.... njn ICQ Laughing out loud a dnes by byl důvod SHIPPUUDEN! Laughing out loud (Sem si aji už trošku myslel, že bude 65tka dřív než tato Laughing out loud a jinak zajímavý čas vložení članku... přesně 00:00 gratujuji Smiling)
Laughing out loud ? Pokud si myslel "lol" tak je to Lot of Laugh"(Hodně smíchu) jestli to mělo být myslené tak jak je to psané oka