Vložil Já-oistka, St, 2011-03-30 18:45 | Ninja už: 4970 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan
hej, Ramo, vymaluj mi pokoj
Jsem narutofilka a nestydím se za to!!
Zastávám názor, že slovo bordel je jen zažitý axiom, kterým rodiče označují systém uspořádání věcí, kterému nerozumí a zasazuji se o to, aby se na otázku "proč?" nesmělo odpovídat"protože jsem to řekl/a"
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
rozkliklé je to ještě lepší, já chci taky umět tak nádherně kreslit, určitě 10z10 a do oblíbených
hej, Ramo, vymaluj mi pokoj
Jsem narutofilka a nestydím se za to!!
Zastávám názor, že slovo bordel je jen zažitý axiom, kterým rodiče označují systém uspořádání věcí, kterému nerozumí a zasazuji se o to, aby se na otázku "proč?" nesmělo odpovídat"protože jsem to řekl/a"
VSELSHEVLÁ NHATSREGR SDI!!! XD
[/hide]
přesné...
Nevie niekto kto je ten Rama.
Kreslí fakt moc pekne
tak ten název xD to je teda něco... ale ten obrázek je muck
Sny jsou jako vesmír… Tak nekonečné, tak tajemné… Děsivé, ale zároveň i
krásné… Plné očekávání a iluzí, dohad a záhad… A nikdy nekončí…
Až poslední živý tvor zemře, můj úkol bude
splněn. Zvednu židle na stůl, vypnu světla a na odchodu za sebou zamknu
vesmír.
ten nazev je Uplne suprovej
ten nazov je pecka ale obrazok je tiez pekny
Dobře vystihnutý!
Lidská nenávist k vlčímu plemeni je plodem strachu z vlčí hrdosti, moudrosti, vytrvalosti a nezkrotnosti.
Hustě
Ej tak tady ten napis se ti fakt povedl!!! kdykoliv si nanej zpomenu tak budu mit vytlem jeste hodinu potom!!!