RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Náhodou, když si tam zaplavete, budete mít pocit, že nejste sami... Obklopuje vás totiž snad milion sinic Brrr...
nejenom sinice...!!! xD uzasny rajcatko...ruzovy balonek...kaclicka...petflashky...dal radshi pokracovat nebudu... xD xD
Fůůůj, ticho, ticho! Já si v tom máčela nohy! MLČ
Tak pak napiš jaký máš zvláštní schopnosti z tý radioaktivní vody. Jste si nevšimli jak to večer krásně svítilo?
ó 2164 dní, su mocné (:
http://tokyhorecenze.blogspot.cz/
Tak to te litujem... za chwilu ti vyrazi blany mezi prstama... xD xD ver tomu... a tem kdo se tam koupaly vyroste ploutvicka...
to pak chudacci ti psici!!! ti dopadnou jak letajici rybo-psi!!!LOL!!!
Jojo ten zeleny pes v tramvaji... az chwilu bude met misto ocasu petlahev .... xD
nebo tamti dva!!! ale ten ten s tim citronem tak ten bude vipadat jako letajici citro-rybo-pes!!!
Chudacik.... xD
No to je teda voda....cistci sem v zivote nevidela
Ano, to byla skutečně úžasně zelená barva... A to skupenství! Mňam!
Nádherná, na pohľad, na dotyk... Brrrrr...
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
Jestli to je ta Brněnská kde sem nedobrovolně skončil tak vřele doporučuju