Vložil Alucardosama, Pá, 2008-08-08 23:10 | Ninja už: 6494 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže
Holky Nejste vy náhodou otaku?
Wittgenstein: Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.
Bernard Bolzano: Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.
Vložil Wild_Free, Út, 2008-08-05 10:36 | Ninja už: 6028 dní, Příspěvků: 383 | Autor je: Prostý občan
slovenky na nohaach a premyyslajuu : "Tak co, prisadneme si??" :")
A jojo, fantazie vládne světem!... Světem fantazie xD Ale ani realita fantazii neporazí! realita je zlo, fantazie je dobro.. A dobro vždycky vyhrává... Stejně jako ramen xD by minči ^-^
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
segra,to je vyraz
Resa Hayko: Wild_Free dik za radu uz mi obrazky dou
Holky Nejste vy náhodou otaku?
Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.
Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.
slovenky na nohaach a premyyslajuu : "Tak co, prisadneme si??" :")
A jojo, fantazie vládne světem!... Světem fantazie xD Ale ani realita fantazii neporazí! realita je zlo, fantazie je dobro.. A dobro vždycky vyhrává... Stejně jako ramen xD by minči ^-^
http://www.youtube.com/watch?v=q5KPH1JzsUA [megaverzia][/megaverzia] ;">