Hardsub NARUTO 171-191, Aktualizováno!
A je to konečně tady, to na co jste tak dlouho čekali!
Hardsub Naruta od dílu 171 do 191. Pořádná dávka videa pro Narotofily a nejen pro ně. Celkem 21! zbývajících dílů.
edit:Všechny díly byly nahrány na Uloz.to, viz níž po rozbaleni nabídky.
Stahujte zde:
- Torrent
-
Nezapoměnte nechat zapnutý Torrent ať pomůžete stahovat i ostatním.
Poděkování:
Patří Scirius Luminar, Glockenspiel a všem ostatním kteří se na projektu podíleli.Poznámka: Všechny díly Naruta (je jich 220) jsou přeloženy k dispozici jsou externi titulky i hardsuby. Od nyní tedy budou vycházet překlady pouze nových dílů.
(29 hlasů)
Díky strašně moc že jste to hodily na to uloz.to Jen mám otázečku... je někdy do budoucna plánováno tam hodit ty zbývajicí od 192-220? přec jen ten torrent neni úplně to pravé ořechové...
Mockrát díky za hardsub, jsem vděčná!!!
Ja takyyyyy moc dekuju vsem co to prekladali ste supr ...
________________________________________________________________
Jdi do boje vesele, neboť mrtví, kteří se nesmějí, jsou oškliví.
supeer dobrý práce, jen prosím seedujte co to jde, at mám také do seedovat xD
no konecne na toto sem ceklal cely roky!!!! uz me nebavilo porad prehazoval titulky!!! dekuji moc!
dekuju moc pekna prace..
Ooooooo dekuji prevelice CNT a spol. Konecne je to kompletni
Skvela pracicka, jen tak dal.
chci rict pekna prace.jen se chci dotazat kdy bude manga tedy pokud jeste vychazi:) sem strasne napnuty na dalsi dily mangy je to totiz celkem dost zajimavy. dekuji za odpoved
Nevíte někdo: chtěl bych seedovat i nějaké starší díly, které mám stažené z těch free serverů - jsou to identické soubory, nebo je nějaký rozdíl mezi nimi a těmi na torrentech?
mely by byt (az na nektere dvojdily) uplne shodne
„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55
Wow, super, že jste to udělali. Já jsem se k vytvoření torrentu a seedovaní bohuzel nedostal. Gomen Nasai!
„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55
co to vubec znamena ?? "Hardsub Naruta"
Titulky přímo ve videu. Nemusíš tak stahovat další soubor s titulkama a řešit s tím nějaké problémy. A tyhle "hardsuby" jsou opravdu kvalitní práce.
Slusna praca
Len tak som si kukol kolko dielov mate uploadnutych a som si odvzdichol: "Co by ste robyli keby ste nemaly megavideo: asi by sme sa zblaznili :D"
Vidim ze megavideo vam nechava slusny priestor
Aj ked mne to uz netreba bo davno mam preluskane vsetky dieli az po najnovsie shippuudeny
Mohly by ste sa pozriet aj na mangu bo uz to chatra prelozenymi dielmi
Hurá, tak to mám na co čumět, to je fakt supr díky těm, co to překládali.
Boha jeho, já už viděl Naruto shipuuden 71 až 91, málem mi vypadli oči:) Pro někoho dobré, ale já tyhle díly viděl už mnohokrát, no ale vy vlastně taky:) A zabírá to místo na disku, aby si to tam člověk držel, a vypalovat to??
To je skvely! Uz jsem na to cekala, ted uz snad budu mit komplet vsechno stahly Diky moc