Vložil kasumi-chan, Pá, 2009-01-30 23:05 | Ninja už: 6073 dní, Příspěvků: 266 | Autor je: Prostý občan
ktora je tam rukia ??? a ichigo ma oranzove vlasy... je to naruto cos...ale "sasan " tam totalne vyzera ako ishida to je pravda... a kto su tie dalsie dve ciernovlase postavy ???
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Tyhle photosky nemají chybu
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
hezke
Šak ten Sasuke vyzerá jak Ishida
DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!
Vždyť to je Bleach a ne Naruto... Ishida, Ichigo, Rukia... ty ostatní nevím...
ktora je tam rukia ??? a ichigo ma oranzove vlasy... je to naruto cos...ale "sasan " tam totalne vyzera ako ishida to je pravda... a kto su tie dalsie dve ciernovlase postavy ???
Chybí mu ten jeho dokonalej plášť.
ale prdlajs .. jako je to Naruto ale ti co jsou za to prevleceni taky nekdy delaji postavy z Bleach .. ale skoda ze to semka nemuzu dat ..
new FF › Jiný příběh Sasoriho ..
new FA › Sasuke vs. Naruto .. NEW
old FA › Naruto is father ..
sériovka › 15. díl .. NEW
změna přezdívky .. už jsem to nemohla vydržet, tak už i na to došlo
dříve Rock-girl ››› nyní Rocky
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.