RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
hezký!!!
hezký!!!
Ten je nehorázně sladký, jak kdyby ho někdo pocukroval
Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF
Sweet... : -O
Chtělo by to sytější barvy a obtáhnout kontury, třeba fixem...
já silně obtažené kraje moc ráda nemám, mě se to líbí víc takhle jemné
Asi budu muset vyhodit klávesnici kvůli tomu poslintání. To je neskutečně sladké. Zlaté, roztomilé, krásné, miloučké... páni.
Aktivní FF:
NABÍDKA, KTERÁ SE NEODMÍTÁ
- Sasoriho příběh: cesta od osamělého zběhlého ninji k zločinci plně oddanému své organizaci
krasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!dal jsem mu 10 bbbbbooooooodddddddddddduuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
áááááááááááááá tak to je upe nejkrásnějšínádhera de do oblíbenych
roztomiloučký s ti méďou!!!!nádherý
jujkyyyy!! to je nádherný a roztomiloušký!!
Můj Valenth
Kawaii To je taaak roztomilý Prostě krása!
To je upe krásný jak se ti to povedlo? To je náádhera...
zas tak úžasný to není
jéééé, tak ten je ale opravdu moc krásnej. takový sladoušek je za Sasoriho. nádhera
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu