Vložil Anata11, So, 2012-04-28 19:13 | Ninja už: 5208 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka
Shikamaru zakopal pořád živé kousky Hidana několik metrů pod zem kvůli tomu, že mu zabil mistra. Co by mu udělal, kdyby věděl ještě tohle?
Ale úžasně a krásně namalovaný
Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
tttttttaaaaaakkkkkkkkk tenhle páááár nesnášim co takle SasuTema????
Kaze no Temari
Shikamaru zakopal pořád živé kousky Hidana několik metrů pod zem kvůli tomu, že mu zabil mistra. Co by mu udělal, kdyby věděl ještě tohle?
Ale úžasně a krásně namalovaný
Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage
Bžžž ...Nekažte Hidana ! Chudáček (Sice na tom obrázku to nevypadá, že by mu to vadilo, ale to se za něho určitě jen někdo přestrojil)
Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..
No jo Shikamaru už máš dva důvody proč nenávidět Hidana...
-Fuck you-
No! Nevypadá z toho nějaká nadčená. Obrázek je ale moc hezký. Krásně namalované
jak já tý Temari závidim...
Jééj=D< 3Já chci LEŽET místo Temari=D
Vidíte jak se Temari tváří možná se snim vyspala aby zachranila Gaaru (ja vim divny ale na tom obrazku je to mozny )
Áhááá tak proto Shikamaru zakopal Hidánka 2 patra pod zem
Už nejsem June, ale Pako June-hime Maffianno Al Capone!
Přezdívky nové generace ^~
Pozn - Velký Hetalia a yaoi maniak, pozor na mě!
To Shika ale musek Hidánka sakra nenávidět xDDD
Jsem chodící snílek.. Když mě zastihnete v téhle realitě, máte víc štěstí, než tušíte..
Bizardní dvojice, tak bizardní, že se mi to snad až líbí...
Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF
tyhle 2 sadisty dat dohromady ... to bude palit
No to je vražedná kombinácia
ummm já bych chtěla býti(prosím Jashine)
Kua to je pěkný.... Akurát bych tam místo Temči chtěla ležet já :P
JE TO TU! Aneb seznam mých FF.