Hallelujah
Vložil Katotoka, St, 2008-09-17 21:05 | Ninja už: 6073 dní, Příspěvků: 1137
Mám moc ráda tuhle písničku a když jsem uviděla ten obrázek T-T
Moc pěkný... Je to z Deviantartu od SilverEyes-chan...
Výsledek
Skóre: 8.9, Hlasů: 17
Mám moc ráda tuhle písničku a když jsem uviděla ten obrázek T-T
Moc pěkný... Je to z Deviantartu od SilverEyes-chan...
Hinata je manželka Kageho čiže tou smutnou by mala byť naša Sakurka no.... "smutná" však ma Ssaíčka
Najlepší deň/zážitok? manga 700 < 3 vedela som že budú spolu Tam to máte NS ^^ teraz budete žiť iba v Genjutsu
Najlepší pár :3 * okrem ShikaTema *
http://data.whicdn.com/images/203845108/large.jpg
Light si to zasloužil. Sic měl ze začátku velice dobrej plán, ale postupem času to začínál hrozně přehánět...
Ale musím souhlasit. Bylo to smutný.
Krásný ale smutný a určitě tu víc lidí zná Death note a hrozně smutnej konec
Kawaii^^ =3
Naruto a Sakura..krása Brečící Hin..to mi vadí, né že bych ji neměla ráda..ale nemám ji ráda Ale co tam dělá Misa z Death Note?
souhlas
milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!
+ =
smajlici čo viem:
Deožákš ttoo períčatť ??? Len 55% ľduí to dážoke.Aj ja som to vdeěl pečríatť.Na Cmabrigde Uinervtisy zsiilti,že nzelážeí na tom v aokm prdoaí sú psíenmá v sovle, hanlve aby pvré a pseolndé bloo na srpváonm meitse.Peroč? Perožte ľduksý moozk nčetía kždaé psíenmo smasoatňte, ale sovle ako cleé.Nueevireťnľé, čo? Ak to dkožeáš períčatť, tak si to daj na porifl.
No, na to by ses spíš měla zeptat autorky obrázku XD. Jaký byl její záměr? Každopádně, já jsem to na KOnohu dala proto, že je si myslím, že tu lidi nejsou jen posedlí obrázky Naruta, ale většinou mají rádi i jou mangu. A mě ten obrázek prostě hrozně seděl k té písničce, tak jsem se s tím musela s místními podělit, no!
krásný obrázek
oh nice obrazek