Vložil Ropucha, So, 2009-04-11 22:01 | Ninja už: 5738 dní, Příspěvků: 325 | Autor je: Prostý občan
tak takovy prekvapku bych si taky nechal libit
FUCK THE SYSTEM, SASUKE FOR MULTIKAGE! Fekál yaoi pornoherec. Takového označení se vám dostane, když se vám chce příšerně na velkou a přitom se vás Eros s Randaalem snaží znásilnit ve vlakovým kupé.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
tak takovy prekvapku bych si taky nechal libit
FUCK THE SYSTEM, SASUKE FOR MULTIKAGE!
Fekál yaoi pornoherec. Takového označení se vám dostane, když se vám chce příšerně na velkou a přitom se vás Eros s Randaalem snaží znásilnit ve vlakovým kupé.
velmi sexy obrázek :-)
Shika je dobře vykulenej xD Jde to vidět i zezadu xD
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
Vite jak tezko by se z ni musely sundavat ty bandaze?
...
víš jak těžký muselo bejt to zavazování??
Tumblr
Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.