FF by Mio_Chiaki
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Takže s písaním som neskončila! Práve teraz spolu s wwwowww pripravujeme našu 3. spoluautorku!
Série
Mio a Naruto dostávajú spoločnú misiu. Kazekagemu musia doručiť zvitok. Iba Mio tuší čo sa v ňom asi píše. Cestou do Piesočnej ich však prepadnú ninjovia z Oblačnej. No ďalej sa už dočítate v jednotlivých častiach.
P.S.: Diely sú dosť krátke.DOKONČENÉ[/center]
Dúfam, že keď ste čítali Tajomstvo, tak ste si položili otázku, čo predchádzalo tejto sérii, napríklad, ako sa stretli Naruto a Mio, alebo prečo v tejto sérii nieje aj Sakura a Sai. Odpoveď je jednoduchá. Sakura odišla, aby sa z nej stal najlepší lekársky ninja a Sai, proste odišiel, pretože mu to nakázal Danzu. Viac sa dozviete v poviedke.
01POZASTAVENÉ!!!
[/center]
Hlavnou hrdinkou tohoto príbehu je Ichigo, ktorá má 17. Práve sa vracia z tej najdlhšej misie spolu so svojím teamom. Keď príde domov, otec jej oznámi, že jej dohodol svadbu s bratom Kazekageho Kankurouom. Ichigo sa má zblázniť a utečie. No potom pochopí, že to nie je až také zlé a vráti sa. Doma sa rozhodne to s otcom ešte prediskutovať.
POZASTAVENÉ!!!
Táto poviedka nie je o páre SasuSaku, ako to možno vyzerá v prvej časti, ale o páre SasoSaku. Naruto je mŕtvy a Sakura nevie čo so sebou. Sasuke sa vrátil do Listovej a Sakura mu vyčíta to, že zabil Naruta. Po pár dňoch prichádza Sasori, o ktorom si Sakura už 4 roky myslela, že je mŕtvy. No viac sa dozviete neskôr.POZATAVENÉ!!!
Nana je obyčajné dievča žijúce v našom svete s rodičmi a najlepšou kamarátkou Michiyo. Pred mesiacom sa jej priateľ odsťahoval do Ameriky a ona naňho čaká. Pokiaľ naňho čaká venuje sa korčuľovaniu a vytvorí si vlastný anime svet. Korčuľovanie jej však matka zatrhne a tak sa lepšie venuje vytváraní anime sveta. Keď jej konečne príde list od jej priateľa ona ho stratí. No a neskôr sa otvorí brána do Naninho anime sveta a tak sa Nana a Michiyo ocitnú vo Svete splnených snov.
POKRAČUJE SA!!!
Spoluaoutorské
Túto poviedku píšem spolu s wwwowww. Ja som dostala nápad, čo by stalo, keby sa dve dievčatá, ktoré dobre poznajú svet Bleach, dostali práve doň?
KONIEC!!!
ahojky mio...opravdu super povídky..krásně píšeš a sem ráda že máš svůj seznam a pomáháš mi s mým...díky moc
Takže mám pre vás všetkých, ktorí ste čítali moje FF dôležitý oznam.
Ešte neviem, kedy napíšem nejaké tie časti k starším FF, pretože ma písanie akosi prestáva baviť. Hoci teraz sama píšem novú FF, pretože wwwowww to nechce so mnou písať, tak nemám veľa voľného času. No a tak som sa rozhodla, že asi prestanem písať. Ale aj tak som maniačka anime a nezostáva mi čas na jukanie na anime. Možno to skúsim opäť po Vianociach. Alebo možno nikdy.
Mám menšiu pripomienku. Ak ste možno čítali moju spoluautorku, tak ste si mohli všimnúť, že táto poviedka je na mojom a wwwowww blogu. Takže tu vám prinášam vysvetlenie. Táto séria nemôže byť uverejnená na tejto stránke, pretože poviedky, ktoré sa tu môžu zverejňovať musia byť s tématikou Naruta. A táto FF je s tématikou Bleach.
Arigatou vsichni! Tak a teraz by som sa chcela pustit do písania!
Dobrá autorka. Kawai obrázky. Nádherné videá. ATĎ. Tvoje FF som si už prečítala na tvojom a wwwowww blogu. Sú super!
Máš pěkný fan fikce ale zajimalo by mě proč je ve fanartech sasuke1 o tolik lepsi nez ti ostatní ?
Nová autorka, nový seznam Pěkně kreslíš
~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie
Četla jsem si komenty a viděla že mám nového čtenáře ^_^ moc mě těší že se ti moje práce líbí... moc mě zajímá ta tvoje takže až toto dopíšu vrhnu se na tvé FF... jinak.. máš to tu moc hezké! -^_^-
Milá Mio...
Zatiaľ som nevidela veľa z tvojej tvorby, ale to chystám v dohľadnej dobe napraviť, pretože ma veľa ľudí presvedčilo, že tvoje výtvory za to rozhodne stoja, verím, že to bude úžasný zážitok, rovnako v tvoj talent, keďže máš vlastnú FF stránočku, takže hor sa do toho...
Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD
Fíha, moc díky za poděkování, ani nevím co říct koukám a mrzí mě že jsem od tebe nic nečet ale já to určitě napravím
Aa, další skvělá spisovatelka Moc jsem toho zatím nečetla, ale to je jen dočasné Opravdu píšeš krásně, ať jde o nápady, nebo zpracování A je moc fajn, že máš svůj vlastní seznam
Super!! Mio, ty sis taky udělala seznam!! bezvadný, moc pěkný obrázky a aspoň budu mít tvoje FF po ruce!! píšeš moc pěkně a tvoje povídky se strašně dobře čtou!
PS: děkuju za díky
Můj Valenth
opravené