Vložil Dandelion Princess, So, 2009-01-03 18:15 | Ninja už: 5801 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan
Cooo?!!
To ne, já jí obětuju! *zuří*
Ano, také jsme se stala obětí svévolného smazání účtu, takže nehledejte Malwu, hledejte mě. :D
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu.
Nejdůležitější věci v mém životě: Anime, Manga, Yaoi, Jashin-sama a ještě jednou Yaoi a ještě jednou Jashin-sama!!! A komu se to nelíbí, ať si Leeho políbí!
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Neji a Sakura?!?
Nehodí se k sobě
OMG už aj s Nejim
no to ani omilem ti dva k sobe nejdou ani trosicku
je to pěkně udělané ale tenhle pár teda ne....
to radši sasusaku a nejihina
nebo
narusaku,nejiinochudák Neji ... jeden špatný pohyb a může dostat AIDS ...
tak tohle fakt NE!!!
No to ani omylem.....
Byl jsem tu a budu zas :-D
aneb
Sasuke je bůh
no bleee
netradyční pár
http://www.youtube.com/watch?v=sBWPCvdv8Bk&feature=related - 22 000 fotografií ukázalo nejkrásnější div světa v Rusku u města Kirkenes.
zvastni par ale spatne taky nevypada
Cooo?!!
To ne, já jí obětuju! *zuří*
Ano, také jsme se stala obětí svévolného smazání účtu, takže nehledejte Malwu, hledejte mě. :D
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu.
Nejdůležitější věci v mém životě: Anime, Manga, Yaoi, Jashin-sama a ještě jednou Yaoi a ještě jednou Jashin-sama!!! A komu se to nelíbí, ať si Leeho políbí!
Yata! Watashi wa shodaime birukage desu!
Hidan je Kakuzův Uke...........canej kámoš