FF by Narutomegafan
Vložil Narutomegafan, Út, 2008-10-21 20:49 | Ninja už: 5854 dní, Příspěvků: 352
Vítejte v mém koutku na Konoze..
1) Fan Fiction by Narutomegafan
a) Naruto Ultrashippuuden - NUS je pokračování mnou domyšleného Naruto Shippuuden (asi od Jiraiyovi smrti). Všichni hrdinové, které známe, mají v tuto dobu své vlastní týmy. Jaké dobrodružství je čeká se dozvíte, když si FF přečtete..
Kapitola 1, Noví hrdinové přicházejí! Dattebayo!
Kapitola 2, Ukaž, co umíš!
Kapitola 3, Zrození lékařských ninjů
Kapitola 4, Rozbalení sáčků
Kapitola 5, První mise - změna plánu, mrňousové!
Kapitola 6, Už je to dlouho, Sasuke!
Kapitola 7, Síla Sharinganu
Kapitola 8, Sbohem, "příteli"!
Kapitola 9, Ztráty
Kapitola 10, Nový začátek
Kapitola 11, Ohayo-gozaimasu, Shisho-sama!
mwhehehe.... dostal jsem se ti do galerie! xD
nejlepší je asi Oroxicht ^^
jinak se mi i ostatní líbí, je vidět že se pořád zlepšuješ
~ Tady je můj dA, děkuju za návštěvy
~ Nějaký omalovánky ode mě jsou tady..
čeká na scan... to toho budu skenovat tolik, jo?? hmm... co za to dostanu??
Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.
KRÓWKU..
Watashi ni makazetesai
Jůůůůů.. TY FA jsou krásné!! prostě nádhera!! jen tak dál
Tak a jdeme na to.... xD
Naruto Shippuden Sad Moments AMV (Tohle je zatím to nejkrásnější video, které jsem kdy viděla a to teď myslím úpřímně vážně prostě nádhera jak kvalitou, tak i provedení a uspořádání toho videa)
Friend or Foe AMV
NaruSaku opening (Obdivuji lidi, kteří dokážou udělat takovýhle videa, fakt že jo a ještě k tomu když to je NaruSaku :3 vrrr + = )
Naruto Shippuden ending 17 V2 (NaruSaku ^^)
Naruto Shippuden Ending 19 - Friends (Vymyšlený ending, ale taky moc krásný :3 )
[ Naruto AMV ] Hinata´s Confession (I přestože nemám ráda Hinatu, tak za tuhle chvíli HInatu obdivuji. Moc pěkné video )
Sasuke Itachi - love & truth
Sasuke vs.Sakura - final fight (pěkné video, ale s kvalitou provedení videa je to už trochu horší ^.^)
NaruSaku - When You're Gone (také pěkné video!!)
<
a další anime ...
Jigoku Shoujo - Ake Ni Somaru (Video sice uděláno z obrázku, ale moc krásné+krásná hudba z anime Jigoku Shoujo)
Jigoku Shoujo Futakomori opening (Táák tenhle opening žeru je z 2. série Jigoku Shoujo)
FA su uzasne Nemam k nim co povedat Hadam raz budem vediet kreslit ako ty A k FF som sa ete nedostala, lebo na to nieje cas, ale raz si cas urcite najdem A potom budes mat na krku otravneho fanusika
Klikni! :-*
Majkiii, budes mi chybat :-*
Klikus Pekne prosim Mozte napisat aj koment Moj najnovsí FA: Sasuke Napísala som FF : Návrat...
Tvoj Naruto život-test len pre dievčatá a gayov ^-^
FC Akasuna ^-^
woow... diky mooc.... (jen tomusim vstrebat..)
jen si to precti az budes mit cas.. pac si nemyslim ze by to bylo spatny.. ale taky to neni nejlepsi,. (trhaj se tam ruce..) jo a fanynka? super,.. aspon nekdo...
Watashi ni makazetesai
trhaju sa tam ruky????? To vaaazne??? Tak to si musim precitat co najskor muheeeheheee *sialeny smiech*
Klikni! :-*
Majkiii, budes mi chybat :-*
Klikus Pekne prosim Mozte napisat aj koment Moj najnovsí FA: Sasuke Napísala som FF : Návrat...
Tvoj Naruto život-test len pre dievčatá a gayov ^-^
FC Akasuna ^-^
ehm... tenhle vyděrač mě donutil, ať mu sem něco napíšu... (pokud mi ho někdo pomůže otrávit, budu jedině ráda... a pak budu truchlit na jeho hrobě, páč je to jeden z největších kámošů, co mám tady vidíte správnýho schizofrenika )
no... hauk, co Ti sem mám psát?? (spam, spam spam... juu )
tak jo... ve tvejch FF jsou sice nějaký chyby, ale máš dobrý nápady (a nechceš nikoho zabíjet, pff...)
no a obrázky... zatim nejlepší je ten Jiraiya!! Ten je prostě zlatej... takžéé.... to je asi od Chi vše
Tumblr
Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.
Ja sa hlásim,ja otrávim ! xD
Sorry, boys and girls, verím, že máte humor pre zmysel...
ooo diky fride,.. nejdriv mi pises ze hezky kreslim a pak bys me travil hned,. nee vtip... jo a chi chi...diky za vyznani tvyho praelstvi,..moc to pre me znamena...a ty to vis,.. fakt si to rekla hezky,.. (napsala...)
Watashi ni makazetesai