RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
fakt supeeeer,ale zájímá mně kdo je tent řetí,že by konan?
Áno správny postreh osoba pod klobúkom je Konan...
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
To pivo je tam najgeniálnejšie (X_*) ..
aj keď síce trošku odveci
co to znamena nechte me se vratit nebo co?
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
"Zoberte ma späť prosím!"
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
hej já normálně nemůžu! palec na horu toto cosplay se povedlo!
heh, fakeraky XD
mám taký pocit že presne tento klobúk som mala dneska na hlave...ehm
Tak tohle nemá chybu... Hlavně je best ten Tobi v rohu... že by se konečně rozhodl odhalit se?
ha ha ha hi hi hi
eeej hoši eště teď se válim po zemi jko toto je vskutku uchvatne...xD
LOL úplne v ľavo Tobi odhalil svoju skutočnú podobu?
~Jalapenos
Ten Madara ale omladol
to Starobrno som v skutočnosti ja po Henge no jutsu
HA! neverim! klames kakuza? to ta vyjde draho!
nooo a to starobrno na stole ?
pssssssssssst! to ma byt nenapadne:D kakuzu je cely nenapadny ale ak to nepovies tak mi zaplatis, to je celkom dobra ponuka nie?