Vložil Anne, So, 2009-01-10 11:35 | Ninja už: 6425 dní, Příspěvků: 2292 | Autor je: Prostý občan
Kiba : Pravý ninjové nosí jasný fluorescenční barvy. Nejenom, že to vypdadá prostě FANTASTICKY, ale navíc to varuje nepřátele, že jsi nebezpečný smrtící ninja, jo a taky to je dobrý pro balení holek.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Chudák Naruto :DD
WOW, Kiba je hotovem modni navrhar pro ninji asi budu muset vyhazet pulku satniku, skoro vsechno mam cerny XD =)
Kawaii^^ =3
ahh..tak už vííme kdo k tomu naruta naved...
Drsne no
Kiba....náš módní návrhář xD....asi budu muset spálit šatník xD
Kibo,Kibo to je good!!! XDDDD
lol
Do p***le tak to ten šatník házim dokoše
Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl
nechcete to prekladat??
Kiba : Pravý ninjové nosí jasný fluorescenční barvy. Nejenom, že to vypdadá prostě FANTASTICKY, ale navíc to varuje nepřátele, že jsi nebezpečný smrtící ninja, jo a taky to je dobrý pro balení holek.
Naruto : Páni.
dik za preklad