Vložil 111gabika11, Pá, 2010-06-18 22:25 | Ninja už: 5260 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan
podle me se ti dva k sobe moc hodi!! vzdyt modra a cervena (vlasy) je nej kombinace proto ze modra v lete chladi a cervena v zime hreje (nevsimejte si me jsem trosku trhla a motam paty pres devaty)
Vložil Oříšek Akiko, So, 2010-06-19 10:12 | Ninja už: 5340 dní, Příspěvků: 1086 | Autor je: Pěstitel rýže
no možná meleš pátý přes devátý ale pochopit to jde ..a souhlasím s tebou je to kombinace skvělá i ta jména se k sobě hodí KonaPein..... krásný...sice jim nefandim ale vim že je to pěkný pár..
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
podle me se ti dva k sobe moc hodi!! vzdyt modra a cervena (vlasy) je nej kombinace proto ze modra v lete chladi a cervena v zime hreje (nevsimejte si me jsem trosku trhla a motam paty pres devaty)
no možná meleš pátý přes devátý ale pochopit to jde ..a souhlasím s tebou je to kombinace skvělá i ta jména se k sobě hodí KonaPein..... krásný...sice jim nefandim ale vim že je to pěkný pár..
cool
je to hezky...
Jééj, tak tohle se mi líbí..
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
Pěkný