FA galerie od Chi.chi
Tohle téma je strašně ošemetný... každýmu se líbí něco jinýho, každej si brání to svoje malý umělecký teritorium jako nedorostlý malý štěně... vrčí, štěká a cení zoubky.
Ráda bych tu shrnula pár kritérií, podle kterých se řídím při komentování (nerada tomu říkám kritika, zní to dost tvrdě... ale když to lidi používaj )
Kvalita:To je snad to nejdůležitější, co je na obrázku... a nejlepší na ní je, že když je dobrá, nikdo si jí ani nevšimne. Když je zlá, všichni ji řeší. Když je to prostě jen šedá šmouha, člověk ani nevidí, co tam vlastně je nakresleno... k čemu to pak je? To je nějaká sebereprezentace? Nějaká sebeúcta? No tak...
Námět:Trochu ošidné, jak už jsem říkala, každému se líbí něco jiného... ale já hodnotím podle osobního dojmu, takže když se mi nelíbí námět a zpracování je dobré, pochválím aspoň zpracování... ale ten obrázek se mi líbit nebude. Všechno je to o vkusu a výběru... nikdy se nebude všem líbit všechno... to by pak byl svět pěkná nuda
Zpracování:Konečně jádro pudla... to, jak je to nakresleno!! OSOBNĚ mám radši tradiční tvorbu, ale proti gustu... Hodně mi vadí viditelné tahy, chybějící nebo mizerné stínování, rozmazávání prstem, kostrbaté linie a obrázky bez nápadu, výrazu... dojmu to je taky osobní věc, s tou se taky nic moc dělat nedá.
Pravopis:to se týká komentářů pod obrázky nebo k obrázku... mě je jedno, že nejste ve škole, mě je jedno, že máte z češtiny trojku. Je to přece národní jazyk (Slováky nekritizuju, slovenský pravopis jsem nestudovala ), tak se naučtě mluvit a psát... jde o základní jednoduchá pravidla, která se učí do páté, šesté třídy na základce... tak to respektujte, protože pak vás nikdo nebere vážně. (samozřejmě třeba překlepy jsou překlepy, nebo člověk občas něco zapomene, ale pamatuju si, že jsem ve větě o dvaadvaceti slovech napočítala neuvěřitelných třicetšest chyb... to už je co říct. )
Myšlenková krátká povídka, moje první, kterou jsem přidala na Konohu. Mám jí ráda, protože prakticky nikdo nepřežije...
Emotivní a velice myšlenková próza, moje nejoblíbenější povídka, se kterou jsem zabodovala i při hodinách češtiny.
Jednorázovka zaměřená na myšlenky a pocity, žádný děj v tom nehledejte.
Opět myšlenková povídka, hodlám k ní ještě připsat sérii. Kdy, to vážně netuším.
Když mě napadne nějaký šílený rozhovor (nebo nějaký uslyším ), určitě z něj udělám další MINIstory
Podaří se Sasukemu získat to, co mu pomůže vykonat jeho pomstu, aniž by někoho zabil? Kdo je Anthony a proč riskuje svůj život po boku nejobávanějšího ninji ze Čtvrté války ninjů? A co stará legenda o Uchiha klanu, která vyvrací všechny domněnky o vzniku ninjutsu? Tohle a ještě víc se dozvíte v této parodiální povídce s lehkým nádechem shounen-ai.
Vychází pravidelně každý týden ve středu nebo ve čtvrtek.
VŠETEČNÉ DOTAZY, na které mě nebaví pořád dokolečka odpovídat...
1. Co je to za techniku, kterou kreslíš?
Technika, kterou kreslím, se jmenuje tečkování.
2. Čím to děláš?
Kreslí se obyčejným redisperkem (též 'dámské perko', koupíte v každém slušném papírnictví) a černou tuší na čtvrtku. Nekreslím v počítači, takže ani tečkování není v počítači...
3. Jak to děláš?
Tečkování spočívá v nanášení teček přes nebo vedle sebe... čím víc teček na sobě, tím větší stín.
4. Jak dlouho ti to trvá?
Vypadá to složitě, ale je to jednoduchý... horší jsou náklady na čas. Jedna A4 se pohybuje od šesti do deseti hodin času včetně skici. Samozřejmě i idiot jako já se pustí do většího formátu (A2...-_-") a ten trval... většinou měsíc usilovné práce... kdybych to měla přepočítat na hodiny, nějakých těch třicet by se tam našlo.
5. Proč to děláš?
Protože mě to baví, člověk si u toho porádně vyčistí hlavu a taky to pak vypadá parádně.
6. Jak děláš ty čistý plochy/tahy?
Jak už jsem říkala, nekreslím v počítači, tablet je pro mě slovo stejně vzdálené jako sport. Všechno je čistá poctivá ruční práce. Ovšem asi hodně málo lidí by dokázalo na papíře vytvořit velkou celistvou tmavou plochu pomocí tuše. Jak to dělám? Jednoduše... víte, mám skener... a na tom se dá krásně navolit, jak chci skenovat. Když zmáčknu černobíle, naskenuje se mi to černobíle. A když už opravdu není zbytí a potřebuju, aby ten obrázek vypadal slušně i ve skutečnosti, větší plochy vybarvuju perkem... je to o hubu, ale pak to vypadá dobře. Nevim, proč to víc řešit.
7. Co si o sobě vlastně myslíš, že můžeš kritizovat?!
Tohle řeknu velice jednoduše... toto je svobodná země a tyto stránky nějak nezakazují projevování vlastního názoru. Takže se prostě smiřte s tím, že jsem velice upřímný člověk, který navíc používá občas trochu krutý sarkasmus. Čtěte mezi řádky a berte to s rezervou (aspoň dokud se nějaký Editor nenaštve a nezabanuje mě až do skonání věků )
som v nebi?
Jestli tomu tak chceš říkat... pro mě je to zosobněné peklo plné nedokončených věcí
Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.
Zaujímavé že som na tvoju galerku narazila až teraz a to som na konohe už dosť dlho..možno mesiac? No nič, pre mňa je to dlho. A toto tak často nepriznám ale úplne ťa obdivujem... ako všetci na konohe. A kto na teba nadáva, ten si to len nechce priznať, ale závidí Milujem keď je niekto skazený, kritický a sarkastický. Vlastne to neznášam, ale v mojom vnútri sa smeje ten malý diablik Alebo je to len moja schyzofrénia? ( Zasa výlevy tak späť ku galerke.) No jasné, poznáme umelcov ale ty si jednoducho hustá. Picaso- trojuholníčky, Van Gogh či ako sa volá- no a čo že si odrezal ucho? Davinci- pozriem sa na jeho obrázok a vidím len to čo vidím aj vonku, okolo seba ...tým ich nechcem uraziť ani zosmiešniť ale tvoje obrázky sú jednoducho jedinečné. Vidno že ti záleží na tom aby si tu nezavesila niečo, za čo by si sa mohla hanbiť A to bodkovanie? No vrrr Nákazlivé. Keby som mala viac životov tak s tým možno začnem ale je to zbytočné, lebo toto čo ty by som aj tak nezvládla (narodila som sa bez talentu a nehanbím sa za to mne stačia postavičky s paličkami namiesto prstov http://www.google.sk/imgres?imgurl=http://data.babyonline.quonia.cz/Imag... akurát niečo pre mňa..nie? ) Myslím že by som ti mala postaviť sochu a klaňať sa jej A čo som chcela vlastne povedať? Už ani sama neviem ale keď pri obrázku nevidím tvoj komentár tak je to nuda Možno som paranoidná...možno to bude toľkým cukrom v krvi ale to čo kreslíš je úžasné a teším sa na tvoje nové FA a sarkastické komentáre
Vzhľadom k tomu, že tvoju kritiku vidím takmer pri každom obrázku, na ktorý kliknem (asi je to osud ), nedalo mi nezablúdiť tu Ale teda ty si to, ako vidím, vážne môžeš dovoliť Keby som niekedy dokázala kresliť aspoň z polovice ako ty...no asi by mi ku šťastiu nechýbalo vážne nič Fakt ťa neskutočne obdivujem
Ako vidím, Nettiex ma predbehla.. tak nič no, budem druhá
Po toľkom prezeraní tvojej galérie som sa aspoň dnes konečne dokopola k nejakému tomu komentáru..
Tak Chi.chi.. to, že krásne kreslíš, vie už asi každý .. tie tvoje legendárne bodky, nad ktorými stále krútim hlavou a nechápem, ako to robíš sú pre mňa niečim, čo obdivujem.. Mne sa vždy najviac páčila Anko z FanArtov..
Ale to, že aj nádherné píšeš, som sa dozvedela len nedávno čo ma dosť štve (čo si sa nepochválila? xD)
Nebudem ako oneskorená dopisovať ku každej poviedke komentár, tak aspoň vypíšem tie, ktoré sa mi najviac páčili..
Mňa najviac zaujala poviedka Zvuky deště, tá je vážne nádherná
Takisto aj Samotná..., tá sa mi taktiež páči a Pain is.. to ako si tam opísala bolesť .. len som otvárala ústa pri každom prečítanom riadku..
Samozrejme nesmiem zabudnúť na kritizovanie ..
Ľudia si ani neuvedomujú ako im svojou kritikou pomáhaš, čo je vážne škoda .. oo a ešte KAPR .. konečne niečo užitočné .. vďaka ti zaň
EDIT: Tie nové obrázky sú skvelé ;)
Takový hezký citový výlev... to zahřeje v dobách temna a házení se navzájem do hnoje (<-- jsem ospalá, nemyslí mi to )
Tak jo... abys měla radost: Jéé, koment k povídkám!!
Děkuju za všechna ta hezká slova
Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.
Spousta nadšených komentářů ohledně fanartů, tak přidám jeden i k povídkám.
Obzvlášť se mi líbily Zvuky deště a ta série, co jsi ji smazala.
A jen tak dál s diamantem
yeeey, první koment na povídky!! ^-^ děkuju
JANDA:ty obrázky jsou jednoduchý schválně... chtěla jsem je mít takhle obyčejný a zbytek beru jako pochvalu, děkuju
Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.
Líbí se mi to zpracování tý galerky. Ikdyž ty obrázky u nadpisů by mohli bejt promakanější.... přeci jen je tu asi budeš nějakou dobu chtít mít Co se týče obrázků, kterými vyplňuješ svou galerku, tak ty jsou opravdu dobrý To tečkování mi dost připomíná linoryt (což je pro mě nejnudnější technika na světě xD - máš můj obdiv už jen za to že se do něčeho takového pouštíš). Jinak tvoje komentování obrázků: myslím že někdy si až příliš přísná, ale uznávám že srážet cizí ega je opravdová zábava xD (ovšem to neděláš kvůli tomu že?)Tak....hodně štěstí při tvorbě a přeji hezké prázdniny
neni to spatny, ale vidim tam spousty chyb ... ale to je tim ze pravidelne sleduji dila "Plumm"-a viz. http://www.aragorn.cz/galerie/od/plumm/
pak "mikE II" viz. http://www.aragorn.cz/galerie/od/mike-ii/
a "murthags"-e viz. http://www.aragorn.cz/galerie/od/murthags/
My rig:
CPU: i7 4790k @ 4.00 GHz
GPU: MSI GTX 970 GAMING 4G
PSU: EVGA 500B, 80+ bronze, 500W
RAM: RUCIAL Ballistix Tactical 8GB (2x4GB) DDR3 1600 LP
MB: Asus H81M-E
SSD: Kingston SSDNow V300 - 120GB
HDD: 2x WD Caviar Black EX - 500GB
Headset: STEELSeries Siberia v2 Heat Orange
Mouse: A4tech Bloody Gamming V8, CORE 2
Keyboard: Razer DeathStalker
Nemám dokonalý obrázky a nikdy jsem to netvrdila chyby tam jsou, to je jasný
Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.
ja jen ze tady mas spousty kladnych komentu, ale bez kritiky by to neslo ze ... btw nejhezci je asi ten Itachi (jinak ja taky kreslim, ale tak polovicate, stiny nedelama vetsinou jen tuzkou ) kdybys nahodou chtela videt jak kreslim (ty kreslis lip o tom zadna i sebe zkritizovat umim a to hodne a stve me ze mam vetsinou jenom kladny ohlasy xD ) tak o nekam uploadnu
My rig:
CPU: i7 4790k @ 4.00 GHz
GPU: MSI GTX 970 GAMING 4G
PSU: EVGA 500B, 80+ bronze, 500W
RAM: RUCIAL Ballistix Tactical 8GB (2x4GB) DDR3 1600 LP
MB: Asus H81M-E
SSD: Kingston SSDNow V300 - 120GB
HDD: 2x WD Caviar Black EX - 500GB
Headset: STEELSeries Siberia v2 Heat Orange
Mouse: A4tech Bloody Gamming V8, CORE 2
Keyboard: Razer DeathStalker
to je teda trapas
No jo, nakonec ses přece jenom podívala!!
Tak já nevim, kdo tu jen tak maže svoje obrázky a nedokáže přiznat, že to není originální dílo
Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.
ty nemáš ani páru o co šlo...a proč to bylo skopírovaný...a abys vědela....byl to první i poslední...nevím naco se staráš do věcí do kterých ťě vůbec nic není !...když nevíš tak neřeš!!!
A hele!!! Konečně si přiznala, že je to zkopčený. No, že nám to ale trvalo nebylo by lepší to říct hned, bez všech těch keců a sprostejch slov okolo? asi ne, co... někdo tu nedokáže přiznat chybu... holt každej je nějakej
Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.
podívej se nejdřív na svoji...a to tou že strkáš nos tam kam nemáš!
:DDDDDDDDDDDjo ČIČI podívej se na svojí chybu! Sice nemám tušení, jak to uděláš, ale věřím, že Ty to zvládneš xDDDDDDDDD
(spaaaaaaaaaaam, ale nemohla jsem si to odpustit)
Slečno, jsi vtipná:D.
Víte, že kvůli mě a mýmu podpisu vznikla AntiSasuke Alliance? ...takže něco pro antisasuke..SASUKE GO, GO GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO xDDDD
Yumiko gohyaku rokujuu nana: Sestra, kterou jsem si vždycky přála mít! Naše společenství naprostých sebepodceňujících se trubek navždy prostě:D. naše telepatycké spojení z Čech až na Moravu je skutečně ojedinělé, řekla bych...Mám si toho s tebou strašně moc co říct…úžasná si ..
Chi.Chi: O-me-ži, já psala že ji neznám? Wtf lol:D:D. Tak už jí znám! A neskutečně, neskutečně sem za to ráda! Naučila mě číst (Kinga:D), naučila mě stát se závislačkou na yaoi! Prostě Čiči forever!
Melkwiss: No, tak si řikám, jestli tady má smysl se nějak zmiňovat..Vždycky Tě budu mít ráda..i něco víc;)…
Memfysto-dyno:P:D: Supr cool () člověk, metalista, posílá mi spoustu kvalitní muziky, nevim, co bych nebejt něj poslouchala:D…hůůů ještě i ze mě bude metlalista no to bude teda coool -.-
Elís: První osůbka přes péemky a předmět našeho seznámení: Sasuke! Skvělá holčina, deptá mě tím, jak je chytrá a jak moc jí jdou jazyky -.-. To se někdo hold má! Ale mám ji ráda!(btw doufám, že ti nevadí růžová..všichni výše uvedení růžovou totiž nesnáší a já z toho mám růžový deficit -.-..)
Charlie: šarloo moje zakufilní zlatííčko, plně mě podporující v mojí blázniví slovakofílii, vždycky je ochotna poslouchat moje výlevy! přeju Ti hooodně štěstí a těšim se, až přijedeš do Prahy!!!
edit:o-me-ži, docela dost šílená barevná kombinace:D:D
Sem Aya…no dobře, tak ne no.. sem Mařena, Máří, Mařka, Maruška, Maruna, Marunka, Mája, Májuš, …Máňa, Marie (ale jestli mi takhle řeknete, je po vás.. -.-)…(odhalení..*trapas*)
Sem zarytá Sasuke-fan a to už od třetího dílu. Pokud mě chcete obrátit – máte to marný.
Sem animecvok, džepen cvok, a asi tak trochu celkově cvok:D.
Sem docela úchyl, takže cudnějším povahám radím držet se ode mě dál:D.
Sem totální tydýt na matematiku, tak se na mě prosím nezlobte, když vám budu tvrdit že 12 krát 4 je 24:D.
Sem mírumilovnej a nekonfliktní člověk ^^…
Miluju krev, krvavý obrázky a krváky:P.
Miluju růžovou, růžová je můj život.
Miluju yaoi .
Miluju Sasukeho, ještě jednou,protože sasukeho není nikdy dost -_-;).
Absolutně nemůžu existovat bez čmáranic…sem takovej patlal a čmáral, co se vyžívá ve všem kreatývním ^^.
Mám panickou hrůzu z pavouků.
Mám hrůzu s otevírajících se a zavírajících se dvěří metra, tramvaje a autobusu. Každodenní cesta do školy je pro mě utrpením -.-.
Ale to Sasukeho jen motivuje k lepším výsledkům. Čas pokročil a s ním je tu i nástup do akademie. Vše vychází a i přez nesympatického bratra se Sasukeho život vyvýjí slibně. Ne na dlouho.
Jeden pozdní příchod z tréningu, jeden pohled... a dětství končí. Celá rodina mrtvá, jejich těla jsou všude... Jen jeden člověk dýchá, žije a pozoruje ho. Jeho oči jsou chladné, bez lítosti a emocí. Oči jeho bratra.
Jop, takhle by to mohlo pokračovat a co si budeme povídat, ta jedna věta by byla větší šílenost, než Dinova FF o mochomůrkách a perníkové chaloupce,... ale nepokračovalo a je to tak dobře. :)
Co se stát mělo, to se i stalo. Klan je pomstěn. Itachi mrtev, cíl splněn.
Madara mele h**na a i přez jejich nesmyslnost je nastolen nový cíl pro Sasukeho nevyčerpanou dávku nenávisti. Konoha, zdroj utrpení pro jeho rodinu a klan... zdroj zla, které musí být vymýceno...
Sasuke - jedno slovo, symbolizující nenávist. Jeho nenávist k vám, nebo vaši nenávist k němu...
Sasuke - osoba, která nemá malé cíle...
Sasuke - jednoho dne bůh pro všechny...
Sasuke - náš bůh již dnes...
Sasuke - víc než slovo...
Sasuke - víc než jméno...
Jsme Sasuke Ultrazz, lidé, kteří vědí, že Sasuke ví co dělá, proč to dělá a že to udělá... pořádně a bez změny výrazu ve tváři, jako správný Uchiha...
Lidé, kteří vědí......
RanDaal - Hlavní tvůrce, myslitel a největší Fil na konoze
Eros - Ten co se tu s**e s tím formátováním, na vymýšlení byl moc línej, druhej-třetí největší fil na konoze
3rin3 de la Shika gang
Zvrhlý Loupák Anko
Kikul
Gamakichi.san
-_-Aya-_-
lacca
Shine-sama
HinatkaH
crael-kun
Srandistka
Tess Aya Thompson
Plesnivý_sýr
Elisabeth-san
SASUKE-chan-ka
Sasuke je bůh, Sasuke je bůh, Sasuke je bůh, Sasuke je bůh, Sasuke je bůh, Sasuke je bůh, Sasuke je bůh,
Pro vstup kontaktujte jednoho z dvojice RanDaal, nebo Eros (Ale radši Eroša, protože RanDaal nerad formátuje aktualizuje )
Podmínky?
Obdivovat Sasukeho
Soulasit se Sasukem
Milovat Sasukeho
Chápat Sasukeho
Rozumet Sasukemu
Vážit si Sasukeho
Souhlasit s tvrzením, že je Sasuke bůh
(Souhlasit alespoň se 3mi možnostmi )
SASUKE JE BŮH
já vím že sem vtipná to je moje silná stránka....no lepší být vtipný jako trapný že jo?
Věřila bys tomu, že zvládáš obojí?
So... You thought it was the start of something beautiful? Well, think again.
teď jen, co si timhle komentem dokázala holka, já nevim, kdo tu pořád do někoho jede pecky, i když je to vlastně v cajku... šak chtěla si, abych ti dala pokoj, tak dávám boha jeho, toto je inteligence...
Jinak, Ayi, já to určitě zvládnu, šak chyba je vidět stejně tak, jako že Mimoň je světová aglomerace
Tumblr
Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.
Chi.chi.... člověk, který umí kritizovat, a kterýmu když se něco nezdá, tak se toho nepustí *naráží na EVIL_ANGEL* navíc božsky kreslí Můžeme být rádi, že Chi.chi a jí podobní lidi jsou ... *a navíc má ráda kočky *-* xD* ← Ve zkratce :D
LIDI!! jsem Darth Koťátko-sama též zvané Shikayore Kotia -__-" Ne darth koťátko-s... -___-"FC Mívie + FC Soshiky + FC Ookami-chan + FC Yumíí 567 + FC Darth :3 + moje galerka ^^+ Darth na Devu + Darth na blogu + facebook ^^' Na Měsíc! xD ale taky patřím semhle...
Jsem zarytá Nekomatistka, proto si neberte Nekomatu do úst! jsem jeho jediná vyznavatelka! xD
☣ Neberte mi prosím ty kočičky, který používám místo smajlíků!
*originalita předem!*
Mňauózní a mňaukózní (což zní perverzně) jsou moje slova sakra >_<
Tohle bylo snad to nejtěžší, co jsem kdy kreslila... Fakt silno moc těžký -___-" ale řekla bych, že to stálo za to... Klikněte na to pls, a give me a comment :D
Poslední FA na konoze: /]Paryby útočí! Kisame pro Kisáka
Jen tak mimo - víte Vy co? Se*e mě, když někdo není originální a musí prostě kopírovat... Nic proti, ale Shikayore jsem si vymyslela já, a moje taky zůstane... Darthie je zkomolenina, kterou jsem začla používat a hele! týden od toho, co jsem si změnila nick vidím další Darthie... (narazit na Shitayone... -.-") A co mě dráždí nadvakrát... Hláška s Měsícem je moje, ku*va!! Kopírujte si celebrity, který to potěší, ne mě! Mě to netěší a celebrita fakt nejsem!!
Kreslíš nádherně ^^ a za tvoji kritiku můžeme být pouze rádi!
vsechny obrazky jsou upa uzasnyxDnadhera..
FAKT KRÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁSNÁ TECHNIKA MOC KRÁSNĚ MALUJES
Ja ani neviem ako som sem zablúdila Ale máš to tu veľmi krásne... hlavne ti malé škriatkoidné obrázočky ^^
A... doteraz som tvoje fáčka dosť prehliadala, lebo som si myslela že väčšina je DigiArt (no kto by veril že niečo tak premakané sa dá urobiť ručne, že? ). Ale teraz keď viem že jeden ti trvá od šesti do deseti hodin času včetně skicy... tak sa ti klaniam. A klaniam sa až po zem :3
A už sa teším čo ďalšie nám prichystáš (už zase som sa nejak rozpísala?!)
Naprosto SUPER!
Závidím lidem ,co dokáží kreslit FA. Já sice kreslím pořád ,ale prostě to nedokážu nakreslit..... KSaaa!
Chce to tréning =)
Tvá galerie je naprosto Ú Ž A S N Á =3
Už nejsem June, ale Pako June-hime Maffianno Al Capone!
Přezdívky nové generace ^~
Pozn - Velký Hetalia a yaoi maniak, pozor na mě!
Hmm...hmmm...hmmmm...ani pořádně nevím, jak by tenhle komentář měl vypadat. Prostě něco napíšu - bud´ to bude vypadat inteligentně, nebo budu zase za úplnýho debila. Takže...Chi.chi, Ty máš talent. Opravdový talent. Umíš držet v ruce tušku tak, aby Tě poslouchala, a udělala všechno, co po ní chceš. Umíš v ruce držet vlastně všechno, dokonce i tuš, která je jedním z mých úhlavních nepřátel. Umíš tečkovat tak, že mi to bere dech, bere slova (Někdy mi to bere i sebeúctu, co si budem povídat ). Ty jsi prostě Chi.chi - jsi originál. Originální kočička, která má vlastní styl kreslení, vlastní styl psaní, vlastní styl vyjadřování se. Nebojíš se říct vlastní názor, nebojíš se zrkitizovat to, co se Ti nelíbí, nebojíš se pochválit to, co se Ti naopak líbí. Jsi originál, který obdivuju, který vybočuje z řady, který má svůj vlastní styl. Originál, který jsem obdivovala, obdivuju a obdivovat taky budu. Dokonce originál, který má ve své galerii mou definici dokononalosti. ^^
No, takže když to shrnu...Jsi člověk, který má telent, člověk, který je originální. Člověk, který není žádnej vlezdop**elka a člověk, který UMÍ kreslit. A já si takových lidí vážím, protože jich je tady na Konoze - a vlastně i na světě - strašně málo.
Takže!! Galerka dostala nový oranžovo-obrázkový kabátek doufám, že se líbí... (hrála jsem si s tím bezmála tři hodiny, takže se 'musí' líbit! )
Áá.... ještě musim všem poděkovat za komenty... ať už tady v tomhle topicu, nebo u obrázků... odpovídat každýmu je jen zbytečnej spam, tak to shrnu do jednoho komentu... takže, děkuju
Tumblr
Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.
já s z Tebe ...picnu... proboha, toto je vážně dokonalá galerka OMJ.... nevim proč, ale hrozně se tomu směju super, sestři!
--->TOTO<---
Nejnovější FA
DEVIANTART