Vložil Liang Konehama, So, 2008-11-08 21:06 | Ninja už: 6153 dní, Příspěvků: 465 | Autor je: Prostý občan
som sa tam skoro vykvasila... to sa ešte môžete tešiť na môj test čo nám dal Iron so Sorou... ak by to bolo na mne tak by som to nezverejňovala... ale Ayashiki sa asi o to postará bez môjho súhlasu... pomooooc... to bude hanba...
Vložil lady_anjelik, So, 2008-11-08 19:46 | Ninja už: 6089 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan
Supe fotka:D Skvelé...takto som si Itachiho vždy predstavovala...ale zabudla si tam dať začiatok tejto fotky...ako Itachi znásilňoval Kubbyho:D (to preto sa tak víťazoslávne tvári xD)
Vložil Liang Konehama, So, 2008-11-08 20:24 | Ninja už: 6153 dní, Příspěvků: 465 | Autor je: Prostý občan
Nie nie... znásilňovala som Kubbyho až potom toto bolo hneď čo sme prišli...
P.S... Sori zabijem ťa že si to tam dala....
už aj tak mám dosť že jedna desatina vie že mi tam geniálne švihlo... nemusia všetci....
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
jůůů Liang!! jeeeď! xD
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
som sa tam skoro vykvasila... to sa ešte môžete tešiť na môj test čo nám dal Iron so Sorou... ak by to bolo na mne tak by som to nezverejňovala... ale Ayashiki sa asi o to postará bez môjho súhlasu... pomooooc... to bude hanba...
Liang??
moje Liang?? juchuu konečně ju vidiiim xD
holkaa ty ses nejwííc roztomiláá tamm xD
→TOP anime →NANA
to teď u mě vlááádne
Bazinga!
to si nevidela ako som zajazdy vyskakovala z hojdačky a skoro som napeckovala do stromu pred ňou... ľudia tam mali zo mňa šoky...
Supe fotka:D Skvelé...takto som si Itachiho vždy predstavovala...ale zabudla si tam dať začiatok tejto fotky...ako Itachi znásilňoval Kubbyho:D (to preto sa tak víťazoslávne tvári xD)
Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)
Nie nie... znásilňovala som Kubbyho až potom toto bolo hneď čo sme prišli...
P.S... Sori zabijem ťa že si to tam dala....
už aj tak mám dosť že jedna desatina vie že mi tam geniálne švihlo... nemusia všetci....
Ehm, tak sa snáď uvidíme zase za dlhú dobu, ja chcem ešte žiť
Náhodou, tá fotka je dobrá
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.