Vložil Byakko, Čt, 2009-01-08 17:30 | Ninja už: 6199 dní, Příspěvků: 826 | Autor je: Prostý občan
Ach! Kabuto otrávil Akiru??? Tak to mě ještě víc navádí, aybch si tu FF přečetla!!! Moc povedený obrázek! Povedený? To je slabé slovo! Prostě "dechberoucí umělecký skvost!"
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Sak*a, to se bude prát hooodně blbě
Chudatko nasa Akira
ale je to velmi pekne
oooo ty oči! Je to skvělý *-*
_______________________
Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!
Smeťák s mými FeFes xDD
Můj blog xP
Ach! Kabuto otrávil Akiru??? Tak to mě ještě víc navádí, aybch si tu FF přečetla!!! Moc povedený obrázek! Povedený? To je slabé slovo! Prostě "dechberoucí umělecký skvost!"
jééé...to ani nevíš jak mě těší, že se ti to líbí
My soul is painted like the wings of butterflies.
I can fly - my friends!
to se mi líbí dobrý
new FF › Jiný příběh Sasoriho ..
new FA › Sasuke vs. Naruto .. NEW
old FA › Naruto is father ..
sériovka › 15. díl .. NEW
změna přezdívky .. už jsem to nemohla vydržet, tak už i na to došlo
dříve Rock-girl ››› nyní Rocky
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.