Vložil Joya, Pá, 2009-04-03 16:29 | Ninja už: 5780 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Prostý občan
Tý jo, asi před dvěma hodinama sem stála přesně na stejným místě, následovně sem navštívila ten shop(kterej je přesunutej asi o ulici dál)
a naštvalo mě, že se ta manga nedá koupit a bylo tam všechno(naruto,S.E., Death Note,Bleach,Claymore) až na Jigoku Shoujou a jinak tam byly i kalendáře s narutem a dvd,sladkosti,ramen,ale chtěla bych víc!!!
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Pls kde ta holcina vzala ti pirsi nebo jak si je udelala a prilapila nebo kde je koupila ??
[url]=http://soulcosplayers.ic.cz/][/url]
Tý jo, asi před dvěma hodinama sem stála přesně na stejným místě, následovně sem navštívila ten shop(kterej je přesunutej asi o ulici dál)
a naštvalo mě, že se ta manga nedá koupit a bylo tam všechno(naruto,S.E., Death Note,Bleach,Claymore) až na Jigoku Shoujou a jinak tam byly i kalendáře s narutem a dvd,sladkosti,ramen,ale chtěla bych víc!!!
Můžu se zeptat kde to je???
Verdunská 21, Praha 6 kdyžtak tady je odkaz na jejich stránky: http://www.japa-shop.cz/index.htm
dííky moc
konan tě vidí,Konan tě vidííí....Konan NENI PITBULL.. muhe
konan nic nevidí snad!!..uvidíme na akikonu!!....hehe..konečně jsme si jí sehnala
deviantart: http://ladyanniel.deviantart.com/
ZRŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮDY!!!! XD
KAMIJO Z VERSAILLES JE MŮJ VOE NEDÁM JASNÝ? n_n