Vložil Aoi_tatsu, Po, 2009-04-13 19:37 | Ninja už: 5696 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan
roztomile nakreslený
Podpis byl původně zkrácen z důvodu nadměrné velikosti. Poté, co ses rozhodla nerespektovat rozhodnutí Editora, který ho jen ukryl do spoileru, a následně si celý podpis opět rozbalila, jsem byla nucena jej smazat, jelikož dělal na Konoze bordel.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Temari: Čau Gaaro, našli jsme něco, co by si mohl chtít
...
Medvídek!
...
Gaara: *Odkašlání* O čem to mluvíš? Jsem an to moc starej...
Obvykle se podepisuji svým jménem....
hezky namalovany ae kdyby to bylo cesky pelozeno urcite bych tomu rozumela,ae no tak nic no =)
XD pekne nakresleny, vypada jako vodovkama
roztomile nakreslený
Podpis byl původně zkrácen z důvodu nadměrné velikosti. Poté, co ses rozhodla nerespektovat rozhodnutí Editora, který ho jen ukryl do spoileru, a následně si celý podpis opět rozbalila, jsem byla nucena jej smazat, jelikož dělal na Konoze bordel.
Calime
XDDDD
http://kawaii-anime-world.blog.cz/
Green with Envy XD