Vložil U.zumakiNaruto, Út, 2009-07-28 17:40 | Ninja už: 5661 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan
Hustý cosplay ale ten Kakuzu je docela tučný...ale newa to je maličkost.A dokonce vypadá ze si Kakuzu delal masku sám takze se mu to pričítá i tohle proste bezvadný.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
až na ty lidi okolo... ae co, za 10
ty jo toho hidana potkattak se leknu jak vypadá pravě
hodně povedený cosplay a navíc ten Hidan vypadá pravě
Tyjo to je udělaný skvěle.Vážně poc povedený cosplay Hidana a Kakuzu.
Itachi je jenom můj
Pozor změna přezdivky z Elie.777 na -Miya-chan-
Hustý cosplay ale ten Kakuzu je docela tučný...ale newa to je maličkost.A dokonce vypadá ze si Kakuzu delal masku sám takze se mu to pričítá i tohle proste bezvadný.
[url]=http://soulcosplayers.ic.cz/][/url]
jn xD
dobry ale kakuzu by mohl byt trošku hubenější
[ #9 ]
Tak to je fakt drsný...jak kdyby jim ty cosplay vypadli z animeee...tak z toho jsem fakt off.
~Kuroshitsuji~
~Even so, I will search for that one true, love~
~Fandím~Melonade/Yumi/hAnko~My FF~ Novej stajl Sasukeho Uchihy...
~Deidarovo dětství Requiem za sen
~Jsem hrdá yaoistka!~
Já hidana žeru má naprosto roztomilej obličej *kaawaioooo*
ten kakuzu takovy špekaty prase
všechny díly naruto shippuunden najdete zde:
http://147.32.8.168/?q=node/70870
všechny díly základní serie naruta najdete zde:
http://147.32.8.168/?q=node/70566
TaKy doKonalosT X)
Hidan je fakt brutalni cos.
Příběhy Nasuke
Web plný zábavy
Až na to že Kakuzu nám trochu přibral moc pěkný!! xD
Tak a jdeme na to.... xD
Naruto Shippuden Sad Moments AMV (Tohle je zatím to nejkrásnější video, které jsem kdy viděla a to teď myslím úpřímně vážně prostě nádhera jak kvalitou, tak i provedení a uspořádání toho videa)
Friend or Foe AMV
NaruSaku opening (Obdivuji lidi, kteří dokážou udělat takovýhle videa, fakt že jo a ještě k tomu když to je NaruSaku :3 vrrr + = )
Naruto Shippuden ending 17 V2 (NaruSaku ^^)
Naruto Shippuden Ending 19 - Friends (Vymyšlený ending, ale taky moc krásný :3 )
[ Naruto AMV ] Hinata´s Confession (I přestože nemám ráda Hinatu, tak za tuhle chvíli HInatu obdivuji. Moc pěkné video )
Sasuke Itachi - love & truth
Sasuke vs.Sakura - final fight (pěkné video, ale s kvalitou provedení videa je to už trochu horší ^.^)
NaruSaku - When You're Gone (také pěkné video!!)
<
a další anime ...
Jigoku Shoujo - Ake Ni Somaru (Video sice uděláno z obrázku, ale moc krásné+krásná hudba z anime Jigoku Shoujo)
Jigoku Shoujo Futakomori opening (Táák tenhle opening žeru je z 2. série Jigoku Shoujo)
Možná to má být jako že vypouští z rukou ty ´´vlasy´´ či co to je
zkus Mangashop
hej kde kupit neake obleky z naruta? hlavne sasuke alebo celenki kunaie atd...
Hmmm tu kosu bych bral,ta moja sa rozpada ako to len ide...
Sorry, boys and girls, verím, že máte humor pre zmysel...
ten hiddan je supeeer
[URL="http://www.theotaku.com/quizzes/view/335/who_is_your_naruto_fighting_partner%3F"][/URL]
to nejsou špeky, to sou svaly:-D:-D
kakuzu je nakej tlustej
~ Tady je můj dA, děkuju za návštěvy
~ Nějaký omalovánky ode mě jsou tady..
keď máš peniaze,tak veľa ješ,to je asi pokračovanie shippuudenu ako dopadol Kakuzu
Smola...už to bude tak, som s5! A vraciam sa k tvorbe Fa a Ff, po takmer polročnej až ročnej pauze (takmer)...teším sa na kritiku .