Vložil Evangelle, Pá, 2008-11-28 12:23 | Ninja už: 6242 dní, Příspěvků: 267 | Autor je: Prostý občan
Neboj, zas tak zvrhlá nejsi XD Podle mě by spolu nevypadali vůbec špatně (víc se mi teda líbí ItaMada ale co )... jinak úplně zbožňuji ten obrázek v levém horním rohu, kde tahá Deidara Itachiho za vlasy ^_^
Ehm, asi budu taky zvrhlá
Vložil Ayame-sama, Pá, 2008-11-28 12:34 | Ninja už: 5886 dní, Příspěvků: 1086 | Autor je: Prostý občan
ono skoro na všech jejích obrázcích někdo tahá někoho za vlasy a je to naprosto dokonalý *in love* a pokud jde o pár ItaMada, tak ten vede na všech frontách
Sériovka Densetsu no Kunoichi, kterou jsme napsaly společně s Akira-sama a moje vlastní výtvory pěkně na jedné hromádce v jedné z uliček Konohy... Kunoichi Zone aneb FF by Densetsu no Kunoichi
Mobile Suit Gundam SEED – Mecha a souboj dvou nejlepších přátel, kteří hrou osudu skončili na rozdílných stranách ve válce... připomíná mi to Code Geass, takže to musím vyzkoušet.
Zaprvé, ano, líbí se mi, protože tak skvěle vypadá (a kdo tvrdí, že ne, ať si zajde do optiky...). Ovšem hlavně, z hlediska autora, to je naprosto skvělá postava. To je ale něco jiného než to, co chci napsat... Pro mě je Sasuke ta nejlidštější postava ze všech, které se v Narutovi objevily. V duchu hesla Milovat je lidské, odpouštět božské chce pomstít svou rodinu. Málokdo je dost silný na to, aby zvěrstvo, které se Sasukemu stalo, odpustil (ruku na srdce, dokázali byste to vy?) Sasuke se proto rozhodl se pomstít. Tvrdíte, že je to chladný bastard. (Cool... heh... to on bez debat je ) Myslíte, že by někomu tak chladnému, za kolik považujete Sasukeho, sešlo na rodině? Ano, jsme u toho. Sasuke NENÍ chladný. Jen neprojevuje emoce. To se stává lidem, kterým bylo ublíženo. A Sasukemu bylo zatraceně moc ublíženo! Říkáte, že zabil Itachiho. Ne, NEZABIL! Itachi zemřel na nemoc a stalo se tak v souboji se Sasukem. A pokud si mangu přečtete pořádně, zjistíte, že Itachi to tak celou dobu PLÁNOVAL!!! Pro vaši informaci, Sasuke NEMOHL vědět, co se v Konoze dělo, a proto NEMOHL vědět, že Itachimu bylo nařízeno vyvraždit klan. Pro ty s děravou pamětí, Itachi se Sasukemu NESVĚŘIL s misí, kterou dostal. Naopak ho proti sobě následně POŠTVAL (pamatujete si ten rozhovor snad, ne?). Itachi si celou dobu přál, aby se Sasuke na něm pomstil. Vadí vám, že opustil Konohu a přidal se k Oroxichtovi? Orochimaru (pomineme-li jeho vedlejší úmysly na získání Sasukeho těla, kterých si byl Sasuke sakra dobře vědom) mu ukázal jednu z cest, kterou se může dát, aby dosáhl dostatečné síly proti Itachimu. A Sasuke se rozhodl. To, že se to vám nelíbí, je sice hezký, ale Sasukemu to je u jeho (sexy) pozadí. Tak, tím jsem napsala asi všechno, co jsem chtěla. Je mi jasný, že vás tímhle nepřesvědčím. Jen bych chtěla, abyste se nad jeho postavou, která není jednorozměrná trochu zamysleli a šli aspoň malinko do sebe, protože to, co dělá, dává člověku, kterej aspoň trochu logicky uvažuje, smysl. Hogwh, domluvila jsem.
Sasukeho fanynka/fanoušek aby se poslední dobou bál vystrčit nos... patříte k nám a nebojíte se? Tak dejte vědět této osobě.
Omae wa yowai. Naze yowai ka? Tarinai kara da...nikushimi ga...
Orokanaru otouto yo. Kono ore o koroshitakuba, urame! Nikume! Soshite minikuku ikinobiru ga ii. Nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii. Soshite itsuka, ore to onaji me o motte ore no mae ni koi.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
tady ty obrázky sou naprosto dokonalý....vždycky mě uplně oživnou v hlavě...nemam rada parovani kluk s klukem ale tihle dva sou fakt něco*rozplyva se*
tohle je nádhera! Jsem asi hodně zvrhlá, ale pár ItaDei opravdu nevypadá špatně
Neboj, zas tak zvrhlá nejsi XD Podle mě by spolu nevypadali vůbec špatně (víc se mi teda líbí ItaMada ale co )... jinak úplně zbožňuji ten obrázek v levém horním rohu, kde tahá Deidara Itachiho za vlasy ^_^
Ehm, asi budu taky zvrhlá
Gaara: Jak ke kruhům pod očima přišel
Sakura
Tsunade
Naruto
Ulguiorra
*Neznámá*
ono skoro na všech jejích obrázcích někdo tahá někoho za vlasy a je to naprosto dokonalý *in love* a pokud jde o pár ItaMada, tak ten vede na všech frontách
To je taky jeden z důvodů, proč ty její obrázky tak miluju... To jak se vždycky tahají za vlasy *zasněný výraz*
Gaara: Jak ke kruhům pod očima přišel
Sakura
Tsunade
Naruto
Ulguiorra
*Neznámá*