Haku by Laura-chan
No... tak jsem se včera večer nudila, ségra se se mnou nechtěla bavit a radši si četla nějakou divnou věc, tak jsem si řekla, že spáchám nějaký ten fan art.....
https://konoha.cz/?q=node/48427 -ostatní FA
Výsledek
Skóre: 9.0, Hlasů: 73
Jo vypada presne jako ten transvestita 10/10
Jéžííš!Tak tenhle Haku je vážně,ale vážně povedený!A je i tak sladký a hezký!
Máš opravdu velký talent!
Krásné^^
LOL tak to je drsnéééééééééééééééééééééééééééééé uáá
Tak tohle je fakticky skvost
Juuu...Krása!
Cheetah2 sa premenovala na "Také to škvrnité"
Živtoné motto: Či už leješ mlieko do sita, alebo do pohára, výsledok je ten istý- ROZLEJEŠ! Tak sa s tým neser a napi sa z krabičky
Neuznávam Jashina, uznávam Pomelo
Hrdá členka ZUUACFL xD
Som totálne sivo/bielo-vlaso filná: Kakashi-filná, Chika-filná, Toushiro-filná, Hidano-filná, Black Star a Soul Eater-filná, Zero-filná...
Nádhernej Haku..máš talent.
moc klááááásnýýýýý
ten je tak krásně rostomilej!!!!!!!!hezky namalovaný!!!!!
oooooooou toje tak roztomilí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bože já to nerozdejcham! KAWAII! K-A-W-A-I-I !!!!!!
maj gááááád *spadla jí pusa až na zem* to.. to.. to je ten nejkrásnější Haku FA tady na konoze.. troufám si říct mocko moc pěkné úplně nádherný fakt že moc, Laura- chan, máš můj obdiv nemůžu jinak než 10!!
ty v**e to je tak dokonale a nadherne
Tohle se ti fakt moc povedlo.
Prostě a jednduše je to Nádhera!!!
Velmi povedené!
WOW... fakt podarené =D juuuj Haki ja z neho nemôžem tie jeho očíčka =D
Kdo povie krivé slovo na toho roztomilého nemca, toho uškvarím zaživa!
Haku je nej,tendle se mi líbí nejvíc,a taky Hinata
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu. (Spíš 92% teenagerů má todle v podpisu xD)
pááání to je nádhera! :)hezky stínuješ
Táááákže lidííí!!! Děkuju vám všem! Napsla bych jmenovitě, ale jsem moc líná! Ale stejně vám hrooooooozně děkuju za komentáře!
Ooooojííííí to je nádherný dokonalý Haku...
Sny jsou jako vesmír… Tak nekonečné, tak tajemné… Děsivé, ale zároveň i
krásné… Plné očekávání a iluzí, dohad a záhad… A nikdy nekončí…
Až poslední živý tvor zemře, můj úkol bude
splněn. Zvednu židle na stůl, vypnu světla a na odchodu za sebou zamknu
vesmír.
Vše zahaleno v tmu
Nekončící láska?
Jashííííííííííín, ten je vymakaný!!!
to sa ani nedá uveriť, ako si ho dokázala originálne, tak majstrovský a pritom prirodzene zachytiť, klobúčik dole, je to parááááda
Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD
dokonale presne akoby to kreslil kishi:D
pecka... je to fakt nádherný... navíc mám haku hrozně ráda, takže tenhle fa mě fakt moc pottěšil.. kráááááááááása!!!!!!!!!!
kecýýý XDD to je podle předlohy, e? XDDDD každopádně fakt paráda
Jo jo... samozřejmě podle předlohy. Bez toho bych to vážně nedokázala.
Já...já...já...AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!Umřuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lásko!!!!!!!!!!!!!!!Já ci taky umět tak krádně kresliiiiiiiiiiiit!!!!!!!!!!!!!!!!!AAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!To neni možnýýýýýýýýýýýýýýýý!!!!!!!!!!§Jak můžeš nakreslit něco tak nádhernýho!!!!!!!!!!!!!??????????????Já z tohp umřuuuu!!!!!!Upadám do hluboké deprese!!!!!!!!!!!!Já su taková lamaaaaaaaaaa!!!!!!!!!To by se normálně mělo zakázat tak nádherně kreslit!!!!!!!!!!Ještě z toho takovej nějakej exot jakl já dostane infarkt!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moje FAs:
FAs by Emily-chan.
Btw, Budu opravdu moc ráda když se stavíte a třeba i napíšete nějaký comment ^^.Záporná i kladná kritika vítána ^^.
Hrdá členka FCs:
Kishimoto Masashi FC
Tady Linka fňukání.Po zaznění tónu prosím předejte svůj fňuk.
Jednou jsem v hodině ájiny řekla že Naruto není pohádka...a od té doby každý den ve škole od jednoho kluka slýchám: ´Naruto není pohádka!Naruto je legenda!!!!!´ Ten nevinný hoch ani neví jakou má pravdu ^^.
Od tebe to sedí, zlatí! Ten tvůj Orochimaru je úplně úžasnej! A to byl tvůj druhej obrázek!!! Když jsem ho viděla, upadla jsem do hlubin já!!! Protože to, co jsem já nakreslila tehdy na plenéru se tomu ani trochu nemohlo rovnat!!!
Ha!Vsaď se že až mi potvrděj to přidávání obrázků & dám sem toho Orochimara, tak budu mít máň commentů (kladnejch) než ty u svýho Haku!!!!! xDDDDDDD
Btw, stejně se těším až uděláme ten nás cos & dáme sem photky nás jako trapáků xDDDDD.Eheeee?????Co to kecám????My budem přece OFICIÁLOVÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xDDDDDDDDDD
Moje FAs:
FAs by Emily-chan.
Btw, Budu opravdu moc ráda když se stavíte a třeba i napíšete nějaký comment ^^.Záporná i kladná kritika vítána ^^.
Hrdá členka FCs:
Kishimoto Masashi FC
Tady Linka fňukání.Po zaznění tónu prosím předejte svůj fňuk.
Jednou jsem v hodině ájiny řekla že Naruto není pohádka...a od té doby každý den ve škole od jednoho kluka slýchám: ´Naruto není pohádka!Naruto je legenda!!!!!´ Ten nevinný hoch ani neví jakou má pravdu ^^.
proste haku best co spravite XD
http://www.facebook.com/photo.php?pid=362087&id=100000143268879
Halibel+Nell=yuri
http://www.holka.tk/index.php?ref=477
Tak ten je tvůj nejpovedenější