Návod: Zpevnění CD shurikenu
Určitě každý kdo si vyrobil shuriken z CD ma problem že to je křehké a po nějaké dobe mu to křachne,proto jsem se rozhodl dam sem tento članek.Klasicky udělejte z CD shuriken a ted se de na zpevnění.Potřeby:Tvrdý papír,nužky,lepidlo,černá lihovka a izolepa(nejlépe menší černé barvy)
Návod:Vyrobený shuriken vložte na tvrdý papír a obkreslete,poté obkreslený načrt vystřihněte a nalepte lepidlem na Shuriken na jednu i druhou stranu.Až tvrdý papír zaschne na shurikenu a CD shuriken bude tvrdým papírem oblepený po obou stranách tak špičky oblepte izolepou.pak jen vše lihovkou obarvěte na černo a vaš shuriken z CD vydrží mnohem víc než předtím.
Me je pouze vylepšení.A pokud nekdo nevi jak vyrobi shuriken z Cd tak tady mate odkaz autora shurikenu z CD https://konoha.cz/?q=node/42139
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
moooc dobrýýý!! ten papír se dá i pěkně vybarvit tužkou 1,pak ma shuriken i takovou kovovou barvu...
já jsem to udělala a rozhodně to stojiza to. samozřejmě se to nikam nezabobne, ale to vůvec nevadí a navíc za to neplatíte nehoráné ceny.
Kakashi-senpai
tak uz vim jak se udela kunai....ted by to chtelo jak se udela celenka a shuriken......nevite nekdooo navod nebo n evite nejaky video???
nj super navod dik
Abych pravdu řekl to zpevnění je dobry pro ty co po sobě radi hazí třeba když jdou ven že jim to neprdne ale na cosplay jestli k tomu chcete mit shurikeny tak jen z cd bez zpevnění protože s tim papirek se to tolik neleskne a izolepa tomu taky nepřida.
Mohl bys sem dát obrázky jak to vypadá??
Spis jak udelat kunai mi reknete
No kunai ten se mi prozatim nepovedlo udělat ale muzu sem hodit něco co sem našel.Tak tady to je(určitě to znáte a nebo to už tady někdo má ja to sem znovu přihodim pro ty co to jeste neznaj) http://zuzapest.blog.cz/0804/jak-vyrobit-kunai No a dalši http://cz.youtube.com/watch?v=nc0fVlaTYEs a posledni http://cz.youtube.com/watch?v=fRhJ0WhZPZs&feature=related
ja som skombinoval tie dve videa a kunai bol na svete za cca 20 minut.
ale je to PROTOTYP :DD
Nikdy nemaj strach z tieňov. Proste znamenajú, že niekde nablízku svieti svetlo.
O život môžeme prísť rôzne. Smrť je len jednou z možností.
takto podobne sme si to spravili s kamosom v skole. ale aj tak sa nam to dolalmalo po takom tizdni
samozřejmě domácí výroba nevydrží vše...ale je to lepší než nic nebo nějaká laciná cetka-tretka z obchodu (ok)
Jo no není to genialní,ale lepší než nic.určitě de poznat rozdíl že to víc vydrží.
jo a můžu se zeptat? víš trochu mi všechno pomalu dochází a na tohle asi fakt nepříjdu xD Co s tou izolepou? Jak na špičky? prosím tenhle kousek trochu podrobněji xD já za to fakt nemůžu xD
Vezmeš izolepu a jenom špičky shurikenu tou izolepou omotaš dokola(omotani stači jednou,dvakrát)Pokud ani tohle nepomuže tak až sem daš sve icq tak to mužem vice prodebatovat.
ooo díky už chápu xD
díky za vylepšení mého návodu...ale měl by si sem dát odkaz i na ten můj návod XD
Promin určitě to sem dam.ja jen předpokladal že to tvoje už určitě všechny znají
pravděpodobně jo ale jistota je jistota