RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Prvýkrát sa mi celkom páči Sasuke o.O
Sasuke je dokonalý ale Sakure by som ten papierik roztrhala T_T ..
Sasuke nemá hentaistycké srdce T_T "
Jeden z mých nejoblíbenějších obrázků! Nejlepší je Sasukeho přání: "Rajče dvakrát tak velké, jak jsem já!"
kdyby se Sasuke usmíval víc aji v anime a byl trochu přátelštější tak by to hned bylo o něčem jiným
ale holt o tom je celej seriál Naruto .. už by to nebylo ono
new FF › Jiný příběh Sasoriho ..
new FA › Sasuke vs. Naruto .. NEW
old FA › Naruto is father ..
sériovka › 15. díl .. NEW
změna přezdívky .. už jsem to nemohla vydržet, tak už i na to došlo
dříve Rock-girl ››› nyní Rocky
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
tjn..kdyby se sasuke usmival byl by hezkej a bylo by to hnd lepsi nez kdyz dela porad machra..
To je zlaté Dokonca aj Sasínovi to tu pristane xD
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
v tom máš naprostou pravdu :)ú