Deidara podruhé
Tk jsem znovu zkusila Deidaru Ja mela puvodne nakreslit kamosovi do schooly obrazek s venovanim nejakej drastickej Ale ja nevedela jakej tk jsem nakreslila Deidaru a misto toho jazyku kousek kunaie On totiz na Naruta nekouka , tk by to nepochopil:) Pardon za tu kvalitu ,ale momentalne sem po ruce nemela scanner tk sem to fotila telefonem ale snad se líbí (kresleno s předlohou)
Výsledek
Skóre: 7.7, Hlasů: 16
divala jsem se driv na obrazek nez jsem cetla text, a myslela jsem, ze to je jazyk, akorat ukouslej)))
neni to spatne
Líbí se mi to... před chvíli jsem se dívala na předchozího Deidaru a tohle je o moc lepší...
veeeľmi pekný obrázok
len ten ukazovák trošičku... a nejako divne vytočený palec (ale nemyslím to zle )... inak paráda, fakt pekné
Telefonem? takhle dobře? Tak to je fakt maraz. moc pěknej obráze. Páčí se mi.
Deidiiiiik krasny =333
♎♎
Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)
Juuuuuj, to je dobréé Krásnučký Deidarinko xDD
Tá tvárička je mooc dobrá
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
Zvyšok sú len úbohé napodobeniny.
Len chudáci ako vy, sa obúvajú do niekoho ako je Mady. ^^
Sorafay spí.
Ak máte nejaký problém s užívateľmi alebo "vyššou mocou", skúste sa pozrieť SEM a kľudne sa vyjadrite. Ktovie, či vám to nakoniec nejako pomôže, ale veriť sa má, nie?
mno palec trochu divny ale ten jazyk máá styl! moc peknoucky me se to mocky líbí
Moje galerka
ukazovák má trochu čudný, ale strašne sa mi to páči, nechápem to hodnotenie (6)...