Vložil Foxie, Čt, 2014-05-29 22:06 | Ninja už: 3925 dní, Příspěvků: 72 | Autor je: Recepční v lázních
Ale Kakashi jí neodhalil. xD
Život je jako jeden dlouhý den. Ráno se probudím proto abych si užila den, splnila povinosti a až bych byla unavená šla bych spát. Život je podobný. Narodím se abych si ho užila, splnila svojí úlohu a až bych byla moc unavená, zemřela bych. Jediný rozdíl je v tom, že večer si může člověk vybrat mezi spánkem a bděním, ale v životě na výběr není. Pro každého ten den jednou nastane. Proto je lepší uživat život dokud to jde a až nastane ta chvíle pokojně ho zakončit, protože ty hezké chvíle v srdi zůstanou navždy.
Vložil Taka Tanaka, Út, 2009-05-26 16:02 | Ninja už: 6227 dní, Příspěvků: 700 | Autor je: Prostý občan
pěkný XD
Moje motto:„Jenom tři slova v srdci měj miluj, věř a odpouštěj!“ Co tvrdím? „Že, ty nejlepší FA kreslí Poník a to mi nikdo nerozmluví!!!“ Moje jednorázovka Didarovo dilemahttp://147.32.8.168/?q=node/63364
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Super vlasy
Odhalena Narutova úchylka!
Tvůrce, který pořádně neví, kdy přestat.
Ale Kakashi jí neodhalil. xD
Život je jako jeden dlouhý den. Ráno se probudím proto abych si užila den, splnila povinosti a až bych byla unavená šla bych spát. Život je podobný. Narodím se abych si ho užila, splnila svojí úlohu a až bych byla moc unavená, zemřela bych. Jediný rozdíl je v tom, že večer si může člověk vybrat mezi spánkem a bděním, ale v životě na výběr není. Pro každého ten den jednou nastane. Proto je lepší uživat život dokud to jde a až nastane ta chvíle pokojně ho zakončit, protože ty hezké chvíle v srdi zůstanou navždy.
Narutovo Oiroke no Jutsu? Kakashi má dobrý vlasy.. EPIC!!
I'm Dragon, you can't beat ME!!!
Chtělo by to toho Kakashi otočit (mmmmmm)
Pray for Japan!
Ten Kakashi je fajnýýý.
dobrý vlasy a celej dobrej cosplay
pěkny!!!!=D
"The only thing we're allowed to do, is to believe that we won't regret the choice we made." - Levi / Rivaille (Shingeki no kyojin)
“Those who break the rules are scum, that's true, but those who abandon their friends are worse than scum.” - Hatake Kakashi (Naruto)
Dobrej Kakashi.
Kawaí ^^
pěkný XD
Moje motto: „Jenom tři slova v srdci měj miluj, věř a odpouštěj!“
Co tvrdím? „Že, ty nejlepší FA kreslí Poník a to mi nikdo nerozmluví!!!“
Moje jednorázovka Didarovo dilema
http://147.32.8.168/?q=node/63364
Můj blog XD
Ten Kakashi je dievča?