Vložil Adee, So, 2011-10-01 10:00 | Ninja už: 5038 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan
Nestěžujte si, že je to holka. Chtěla jen cosplayovat svou oblíbenou postavu,já třeba neřeším jestli je to holka nebo kluk. Ona si dala sním záležet. A stejně myslím že tohle byla fotka jen tak, takové ty nečekané, třeba po focení. Když už je cosplay takový splasklý.
I am a Anti- Sakura =)
Anti- SasuSaku, NaruSaku, ItaSaku, DeiSaku,...
Vložil stefanie555, Pá, 2011-08-19 02:38 | Ninja už: 4839 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan
jenom jak si furt nekdo stezuje, ze to je vzdycky holka...znate nejakeho kluka co by mel total dlouhe blond vlasy..a koukal na naruta????
jestli jo..tak ho vyfotte a dejte ho sem..a pak si neco melte..
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Měl by používat něco na oběm vlasů, ale jinak dobrý
Všichni máme úžasné schopnosti, ale který z nás má schopnost věřit?
Nestěžujte si, že je to holka. Chtěla jen cosplayovat svou oblíbenou postavu,já třeba neřeším jestli je to holka nebo kluk. Ona si dala sním záležet. A stejně myslím že tohle byla fotka jen tak, takové ty nečekané, třeba po focení. Když už je cosplay takový splasklý.
I am a Anti- Sakura =)
Anti- SasuSaku, NaruSaku, ItaSaku, DeiSaku,...
jenom jak si furt nekdo stezuje, ze to je vzdycky holka...znate nejakeho kluka co by mel total dlouhe blond vlasy..a koukal na naruta????
jestli jo..tak ho vyfotte a dejte ho sem..a pak si neco melte..
de hodně vidět že je to holka
Když už chce cosplayovat holka muže, tak ať se proboha co nejvíce zahalí!
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
omg... to je odporný ... když už dělat cosplaye tak aspoň deidaru jako chlapa.. a nebo holku fakt hezkou ...
mě se libi !je hezka nahodou!
deidara ma prsaaaaaaaaaaa:D
OMG to je strasny toto..... Dyk to neni uz norm ze jsou misto deidary same baby..... at je tam poradny oblek a kluk k tomu to sedne 100x lepe...
když už je to holka tak nech to alespon není vidět....DEIDARA JE KLUK!!!!
jéé,právě se mi splnil sen!!!!!
héé....deidarovi bylo vedro ?
héé....deidarovi bylo vedro ?